Nogen der kender denne kur??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

Louisiana

Faldt lige tilfældigt over denne gruppe - er der nogen af jer der har prøvet den?? Kan den anbefales eller er den fup og fidus?

http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=52583978837&v=info

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

quity

Jeg har engang prøvet en der lignede den rigtig meget. Jeg vil kun sige PAS PÅ med den. Jeg kan ik huske om jeg tabte mig med den, men jeg måtte stoppe før tid da mit blodsukker røg ned på 3,4 og jeg rystede helt vildt. Vil ikke anbefale den.

Anmeld

2. januar 2011

Frøken J.

Louisiana28 skriver:

Faldt lige tilfældigt over denne gruppe - er der nogen af jer der har prøvet den?? Kan den anbefales eller er den fup og fidus?

http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=52583978837&v=info

Nej, jeg kender den ikke, men lad nu være! Invester i stedet i et abonnement på madlog.dk, som ikke er nogen hokuspokus kur, men handler om en reel livsstilsændring. Ikke en "hops, nu taber jeg lige en fandens masse kilo på en mirakelkur" Spis mindre end du forbrænder, og du taber dig. Manden siger han har tabt 10 kilo på 28 dage. Det er næsten 3 kilo om ugen! Man kan ikke tabe tre kilo fedt om ugen ved at spise en mærkelig mirakelkur. En stor del af vægttabet handler om væsketab og tab af muskelmasse. Please lad være!

Mange har midlertidig succes med diverse mirakelkure, men til gengæld tager langt de fleste det hele på igen bagefter. Gør dig selv en tjeneste og læg din livsstil om, og hop ikke på en eneste af de mirakelkure!

Anmeld

2. januar 2011

Louisiana

quity skriver:

Jeg har engang prøvet en der lignede den rigtig meget. Jeg vil kun sige PAS PÅ med den. Jeg kan ik huske om jeg tabte mig med den, men jeg måtte stoppe før tid da mit blodsukker røg ned på 3,4 og jeg rystede helt vildt. Vil ikke anbefale den.

Uha da, det lyder ikke rart  Har du en anden kur du kan anbefale?

Anmeld

2. januar 2011

heaven

jeg ville heller ikke bruge den..... 3 måltider i døgnet er ganske enkelt for lidt... mellemmåltiderne mangler, og de er SÅ vigtige for at opretholde forbrændingen og ikke føle sult....

Jannie

Anmeld

2. januar 2011

quity

Louisiana28 skriver:

Uha da, det lyder ikke rart  Har du en anden kur du kan anbefale?

Jeg har en kostplan fra min diætist. Den er jeg lige begyndt at følge igen, dade dårlige vaner endnu engang havde overtaget.

Den synes jeg er okay effektiv.

Anmeld

2. januar 2011

Louisiana

Secrets skriver:

Nej, jeg kender den ikke, men lad nu være! Invester i stedet i et abonnement på madlog.dk, som ikke er nogen hokuspokus kur, men handler om en reel livsstilsændring. Ikke en "hops, nu taber jeg lige en fandens masse kilo på en mirakelkur" Spis mindre end du forbrænder, og du taber dig. Manden siger han har tabt 10 kilo på 28 dage. Det er næsten 3 kilo om ugen! Man kan ikke tabe tre kilo fedt om ugen ved at spise en mærkelig mirakelkur. En stor del af vægttabet handler om væsketab og tab af muskelmasse. Please lad være!

Mange har midlertidig succes med diverse mirakelkure, men til gengæld tager langt de fleste det hele på igen bagefter. Gør dig selv en tjeneste og læg din livsstil om, og hop ikke på en eneste af de mirakelkure!

Nu har jeg jo ikke sagt noget om, at jeg vil prøve den. Jeg spørger blot om andre har prøvet den, da jeg aldrig selv har prøvet sådan en kur, og egentlig bare er nysgerrig efter at vide om det overhovedet virker. Selv om det ville virke, så kan jeg slet ikke med sådan nogle kurer hvor jeg SKAL spise helt bestemte ting i så lang tid. Det fungere slet ikke for mig. Jeg har helt andre planer med hvordan jeg skal tabe mig, så bare rolig  Det skal nemlig være en livsstilændring, og ikke kun en kur  

Anmeld

2. januar 2011

Louisiana

heaven skriver:

jeg ville heller ikke bruge den..... 3 måltider i døgnet er ganske enkelt for lidt... mellemmåltiderne mangler, og de er SÅ vigtige for at opretholde forbrændingen og ikke føle sult....

Jannie

Der står i starten, at man sagtens kan spise imellem de tre måltider, man må bare kun spise bestemte ting.

Men har ikke tænkt mig at gå på kuren uanset hvad, jeg var bare nysgerrig efter at hører om andre havde, og om det havde virket. Jeg har andre planer med min kur

Anmeld

2. januar 2011

heaven

hehe, godt så, - jeg læser lige ordenligt næste gang, ikke??

Prøv at tjekke madlog, jeg har i hvert faldt hørt SÅ meget godt om det, fine og naturlige resultater.... uden at det bliver for surt...

Jannie - selv godt igang med vægttab

Anmeld

2. januar 2011

Frøken J.

heaven skriver:

hehe, godt så, - jeg læser lige ordenligt næste gang, ikke??

Prøv at tjekke madlog, jeg har i hvert faldt hørt SÅ meget godt om det, fine og naturlige resultater.... uden at det bliver for surt...

Jannie - selv godt igang med vægttab

Jep! 24 kilo tabt her via madlog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.