Synes Julie tøsen har været super sød her i weekenden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

Mira0911

Jeg tror det var i Fredags, at Julie og farmand gik og pjattet rundt og havde det hyggeligt, mens jeg rendte rundt og lavede mad... 

Pludselig siger han til hende... "Julie kan du sige sko?" Julie kigger på sin far og siger "Groooo" Så sødt... 

Jeg prøvede idag og sige til hende, kan du sige tak? Hun kiggede åndssvagt på mig og sagde "Neeeej" Jeg prøvede igen og hun sagde ak... 

Det går den rigtige vej med hendes snakken, men ikke fordi det er ret mange ord hun siger... Det kommer i hendes tempo... 

End del familie mener dog at hun burde forlængst at snakke som et vandfald og skulle kunne sige end masse ord... Hvad er det dog for noget at sige? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Moar'en

Viktor har heller ikke så mange ord endnu, og så er han begyndt at bruge ord han selv finder på om ting. Fx siger han nønne når han gerne vil have sin sut, jeg har ingen ide om hvor han har fået det ord fra.

Men idag overraskede han alligevel, både mig og min mand ligger syge med influenza, så min mor kom for at passe han et par timer så vi kunne få sovet, min mor spørg ham hver gang de er sammen om han kan sige mormor, men han har aldrig sagt det. Så i dag spørg hun igen, og han kigger på hende og sir mormo, så var hun ikke til at pille ned igen

Anmeld

2. januar 2011

Na-Wi

man er ikke i tvivl når vores søn vil have mad herhjemme

MAAAA-MAAAAAM og peger på køkkenbordet ihh det er så sødt når de begynder at snakke

Anmeld

2. januar 2011

Mira0911

Naannaa87 skriver:

man er ikke i tvivl når vores søn vil have mad herhjemme

MAAAA-MAAAAAM og peger på køkkenbordet ihh det er så sødt når de begynder at snakke

Det er også virkelig sødt når de begynder at snakke... Sikke en masse skøn vrøvl de får sagt... 

Anmeld

2. januar 2011

Mira0911

Moar'en skriver:

Viktor har heller ikke så mange ord endnu, og så er han begyndt at bruge ord han selv finder på om ting. Fx siger han nønne når han gerne vil have sin sut, jeg har ingen ide om hvor han har fået det ord fra.

Men idag overraskede han alligevel, både mig og min mand ligger syge med influenza, så min mor kom for at passe han et par timer så vi kunne få sovet, min mor spørg ham hver gang de er sammen om han kan sige mormor, men han har aldrig sagt det. Så i dag spørg hun igen, og han kigger på hende og sir mormo, så var hun ikke til at pille ned igen

Hvor dejligt... 

Ja ordet sko var bare noget tilfældigt farmand sagde... Så skulle Julie jo også prøve... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.