Det må I vide piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

Mira0911

Imorgen skal jeg vandre 2,5 km for at nå hen til den nye dagplejer... Nøøj hvor er jeg spændt... 

Meen jeg har et spørgsmål... 

Hvor lang tid vil det tage at gå 2,5 km i almindelig tempo med en klapvogn? 

Jeg har ingen anelse... Og det er ikke ligefrem at jeg går hurtigt... Vi skal være der kl. 9.00 imorgen til boller... Mmm.... Så bliver vi der et par timer og så hjem igen... 

Nå men nogle piger der kan give et rent skud på hvor lang tid det vil tage? Skal så lige siges at det er helt ude på landet... Lange vej med marker og skov på hver side... 

Bare da jeg så ruten idag, da vi kørte i bilen, tænkte jeg "Hold kæft jeg skal gå laaangt... "

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Jyden

30 minutter

Anmeld

2. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
MoarJ skriver:

Imorgen skal jeg vandre 2,5 km for at nå hen til den nye dagplejer... Nøøj hvor er jeg spændt... 

Jeg har ingen anelse... Og det er ikke ligefrem at jeg går hurtigt... Vi skal være der kl. 9.00 imorgen til boller... Mmm.... Så bliver vi der et par timer og så hjem igen... 

Nå men nogle piger der kan give et rent skud på hvor lang tid det vil tage? Skal så lige siges at det er helt ude på landet... Lange vej med marker og skov på hver side... 

Bare da jeg så ruten idag, da vi kørte i bilen, tænkte jeg "Hold kæft jeg skal gå laaangt... "

Mener det er på krak, du kan indsætte ruten til gå ben hvor den laver tiden for dig

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

2. januar 2011

signe.

MoarJ skriver:

tja en der ikke er vildt i kondi skal bruge cirka 20 min på at LØBE 3 km.. så måske man skal bruge 20-25 min på at gå 2,5.... hmm.. et kvalificeret gæt.. andte kan jeg ikke komme med

Go tur

Anmeld

2. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Og held og lykke med den nye start

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

2. januar 2011

birthee

Jeg vil også sige en halv times tid... så tror jeg nok I skal nå det... selvfølgelig alt afhængig af hvordan vejen er at gå på...

Anmeld

2. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg vil skyde på 30 min.

God fornøjelse og håber I får nogen hyggelige timer

Anmeld

2. januar 2011

LotteN

tror du skal regne med en halv times tid. man siger man kan gå 5 km på en time.

Anmeld

2. januar 2011

Polkaprik

numsefisk skriver:

Og held og lykke med den nye start

Det tager mig 25 min at gå med en barnevogn med 4 børn i (er selv dagplejer) Men det er altså uden alt det sne! Så du kan vist roligt ligge 10 min oven i det med mindre der er skrabet rigtig godt hele vejen og saltet! Der er godt nok glat uden lige her i min ende af landet

Held og lykke med opstart i dagplejen!

Michelle

Anmeld

2. januar 2011

eElak

Under normale forhold så ville jeg sige en halv time... 

det tager 25 min at gå op til min - der er ca 2,2 km..

Men husk på at der jo er sne, is og mega glat!!! 

Så regn hellere med noget ekstra tid.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.