vægtscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

RFG

Hej alle.

Jeg var i torsdags til vægtscanning da jeg var 36+1 og der scannede de ham til 4000g hvilket jo er meget stort. Han har de sidste 8 uger taget 350 gr på om ugen så til termin vil han vej 5400gr. Vi blev dog sendt hjem uden nogen form for information eller noget så jeg ringede til fg om aftenen og snakkede med en jordmoder der sagde at jeg skulle ringe næste dag til svangerambulatoriet og få en akuttid hos lægen men pga nytåret har de jo haft lukket så akn først ringe i morgen. Er spændt på om de vil sætte mig igang før hvilket jeg håber.

Er der andre der har haft store børn og blev sat igeng eller hvordan og hvorledes.

mvh RFG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Fru'Rugaard

RFG skriver:

Hej alle.

Jeg var i torsdags til vægtscanning da jeg var 36+1 og der scannede de ham til 4000g hvilket jo er meget stort. Han har de sidste 8 uger taget 350 gr på om ugen så til termin vil han vej 5400gr. Vi blev dog sendt hjem uden nogen form for information eller noget så jeg ringede til fg om aftenen og snakkede med en jordmoder der sagde at jeg skulle ringe næste dag til svangerambulatoriet og få en akuttid hos lægen men pga nytåret har de jo haft lukket så akn først ringe i morgen. Er spændt på om de vil sætte mig igang før hvilket jeg håber.

Er der andre der har haft store børn og blev sat igeng eller hvordan og hvorledes.

mvh RFG

Jeg vil bzre sige held og lykke- og hold da op en basse du render med hehe..
Jeg for at du bliver sat igang

Rikke - Mor til Maja på 9 mdr.

Anmeld

2. januar 2011

SHERO

Jeg kan kun sige at min søn blev scannet til 3000g da jeg var 34 uger henne, og skudt til at veje ca. 4000g af 3 forskellige JM'er. Fødte 13 dage over tid og der vejede han 2670 g... Og det var på trods af damen der scannede sagde de kun havde en fejlmargin på 10%...

Ved mig ville de ikke høre tale om igansættelse, selvom iflg deres beregninger ved vægtscanning at han ville veje 5200 ved termin. Men håber du snart får besked, det er forfærdeligt at gå og være nervøs over...

Anmeld

2. januar 2011

RFG

har bare hørt at man som oftest bliver sat igang hvis de kan se at de bliver over 4500 ved fødslen. hører gerne flere svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.