update på derma seta (zafir og andre)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

bette

ja jeg købte jo den her famøse tingest fra tvshop hehe.. ups

fik to for en pris.

jeg har nu afprøvet den.. 

massagen er god nok.

den dims man påføre creme med er virkelig lækker..

den er vidunderlig til at ordne hård hud under fødderne.. det tager ik ret lang tid selvom man måske har en del hård hud.. og fødderne bliver dejlig bløde, man skal dog liige mærke efter hele tiden om der nu stadig er hård hud så man ikke kommer for langt ned. 

mht hårfjerning... synes da det virkede på benene.. men synes også det sved ret meget bagefter.. (nu har jeg også lidt eksem på benene så måske heller ik det smarteste sted at teste den.. men benet blev super dejlig glat og blød lige bagefter... men noget tid efter kunne jeg altså godt mærke det. 

så er der to dimser til at fjerne hår i ansigt og bikini linien.. hmm.. har ik lige helt fundet ud af hvordan det virker endnu.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Chalala85

bette skriver:

ja jeg købte jo den her famøse tingest fra tvshop hehe.. ups

fik to for en pris.

jeg har nu afprøvet den.. 

massagen er god nok.

den dims man påføre creme med er virkelig lækker..

den er vidunderlig til at ordne hård hud under fødderne.. det tager ik ret lang tid selvom man måske har en del hård hud.. og fødderne bliver dejlig bløde, man skal dog liige mærke efter hele tiden om der nu stadig er hård hud så man ikke kommer for langt ned. 

mht hårfjerning... synes da det virkede på benene.. men synes også det sved ret meget bagefter.. (nu har jeg også lidt eksem på benene så måske heller ik det smarteste sted at teste den.. men benet blev super dejlig glat og blød lige bagefter... men noget tid efter kunne jeg altså godt mærke det. 

så er der to dimser til at fjerne hår i ansigt og bikini linien.. hmm.. har ik lige helt fundet ud af hvordan det virker endnu.. 

ahh dem har jeg godt set... hvad koster de egentlig?

Anmeld

2. januar 2011

bette

Chalala85 skriver:

ahh dem har jeg godt set... hvad koster de egentlig?

jeg gav 1000 kr fordi jeg valgte noget ekstra udstyr. flere hårfjernings pads osv

Anmeld

2. januar 2011

Chalala85

bette skriver:

jeg gav 1000 kr fordi jeg valgte noget ekstra udstyr. flere hårfjernings pads osv

det var da en ok pris hvis den kan alt det der.. det må op til overvejelse:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.