Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kommer der en god film på tv kl. 21???
Vil nemlig ind under dynen nu og ligge og se tv...
Plejer ikke gå så tidligt i seng men må bare tidligt ind og slappe af idag kan jeg mærke...
Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mener der kommer star wars. men kan ikke lige huske om det er kl 21
der kommer pirates på tv2.
twinboys skriver: kommer der en god film på tv kl. 21??? Vil nemlig ind under dynen nu og ligge og se tv... Plejer ikke gå så tidligt i seng men må bare tidligt ind og slappe af idag kan jeg mærke... Majbritt
Takker de damer... Nu skal jeg under dynen uhhhh dejligt...
ja jeg VILLE ha set "huset Buddenbrook" på DR" klokken 20, men Søren har sat sig på fjernbetjeningen og VIL se Pirates of the carribean...tsk tsk
lulleh skriver: mener der kommer star wars. men kan ikke lige huske om det er kl 21
Den kommer desværre først EFTER priats på tv 2 altså omkring kl 12 men ses skal den hehe
Tjuhl skriver: ja jeg VILLE ha set "huset Buddenbrook" på DR" klokken 20, men Søren har sat sig på fjernbetjeningen og VIL se Pirates of the carribean...tsk tsk
Smiler
Missi skriver: Den kommer desværre først EFTER priats på tv 2 altså omkring kl 12 men ses skal den hehe
god fornøjelse der sover jeg...
øv det var godt nok sent.. skal lige se den sidste så har jeg set dem alle sammen.. så håber jeg kan holde mig vågen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128