En meget kyndig i SU-lån???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

Ina33

Hej søde baby damer.

Jeg er enlig forsørger, og får SU. Samtidig har jeg også valgt at få udbetalt SU-lån, udover det almindleig SU-lån, får jeg også et tillæg på ca. 1400 kr.. Men nu ser det sørme ud til (når jeg kigger på min su), at jeg fra august ikke længere kan få almindelig SU-lån, men kun tillæg, kan det virkelig passe?

MVH

Louise - som faktisk selv synes hun var vældig kyndig i SU, men her må jeg melde pas.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Sofia

Kan du have opbrugt dine klip? Eller har du da du startede uddannelse meldt til SUstyrelsen at du påregnede at blive færdig med din uddannelse her til sommer?

Anmeld

2. januar 2011

oo

er det ikke bare fordi du skal godkende lånet igen til august? de har lavet tingene om, så man godkender for et halvt år ad gangen

Anmeld

2. januar 2011

Ina33

Tjuhl skriver:

er det ikke bare fordi du skal godkende lånet igen til august? de har lavet tingene om, så man godkender for et halvt år ad gangen

Lige det svar jeg håbede, og jo mon ikke bare det er det...

Anmeld

2. januar 2011

Na-Wi

Det lyder da noget mystisk

Anmeld

2. januar 2011

Ina33

Sofia skriver:

Kan du have opbrugt dine klip? Eller har du da du startede uddannelse meldt til SUstyrelsen at du påregnede at blive færdig med din uddannelse her til sommer?

Naej jeg har ikke brugt mine klip, og jeg står jo stadig til at få SU + tillæg, og så tillægslånet, men altså ikke selve lånet på knap 3000 kr.

Men måske skal det bare godkendes til August igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.