Rapunzel paryk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.014 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

Mie A

Nogle der ved hvor man kan købe sådan en?

Min datter skal være rapunzel til fastelavn og ønsker sig utroligt meget en paryk til sin fine rapunzel kjole.

Mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Lone Jakobsen

mon ikke fætter BR får en når vi kommer lidt tættere på. de plejer at ha kæmpe udvalg synes jeg

Anmeld

2. januar 2011

Frøken Sørensen

De har en på aliceofsweden... Men den koster 571 kr. Har du kigget på nettet.... Der er jo et hav af sider med udklædning og parykker

Anmeld

2. januar 2011

Sukkerblomst

Hvem er det lige det er ???

Anmeld

3. januar 2011

Mie A

Gitte85 skriver:

De har en på aliceofsweden... Men den koster 571 kr. Har du kigget på nettet.... Der er jo et hav af sider med udklædning og parykker

Jeg så godt den de havde - godt nok vil jeg gerne gøre hende glad - men 571 kr... Det er lige i overkanten.

Jeg har kigget lidt på nettet - men det eneste jeg kan finde er rapunzel kostume, hvor der står at parykken ikke medfølger... men ingen der sælger den.

Jeg vil fortrække en langhåret paryk som er flettet som en lang fletning - da jeg tror at der er mest praktisk.

Men tak fordi du prøvede

Anmeld

3. januar 2011

Mie A

Sukkerblomst skriver:

Hvem er det lige det er ???

Det er hende der bliver holdt fanget oppe i tårnet, som kaster sit lange hår ud, så prinsen kan kravle op ad det.

Anmeld

3. januar 2011

Mie A

nutche skriver:

mon ikke fætter BR får en når vi kommer lidt tættere på. de plejer at ha kæmpe udvalg synes jeg

Det håber jeg virkelig - for jeg har egentlig allerede lovet hende en, da jeg troede, at man bare lige kunne købe sådan en

Anmeld

3. januar 2011

Mellepige

3. januar 2011

Mellepige

1m1i1a skriver:

http://www.whynot.dk/product.asp?product=751

Hvad med den her?

I kan jo bare selv flette den?

Anmeld

3. januar 2011

Mie A

1m1i1a skriver:

http://www.whynot.dk/product.asp?product=751

Hvad med den her?

1000 tak  og god ide med selv at flette den - så langt havde jeg ikke lige tænkt - selvom det jo burde være indlysende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.