Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sidder her og har lyst til at bruge penge på nettet
Og hvad er bedre at bruge penge på, end lækkert tøj til drengene??
Men mangler nogle sider hvor man kan købe ovenstående....
Så kom endelig med forslag hvis i har nogen!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
smillaluna skriver: Sidder her og har lyst til at bruge penge på nettet Og hvad er bedre at bruge penge på, end lækkert tøj til drengene?? Men mangler nogle sider hvor man kan købe ovenstående.... Så kom endelig med forslag hvis i har nogen!
hi hi hi jeg kan da anbefale min egen...norastar.dk
hvis det ik skal være tøj kan jeg anbefale Lirumlarumleg...de har top meget legetøj som jeg synes er helt vildt skønt
Åhh kender det aalt for godt .. Havde det sådan i går , hvilket resulterede i jeg brugte lidt for mange penge
Smartkids er der noget lækkert tøj .. OG Casara !!
Leonora skriver: hi hi hi jeg kan da anbefale min egen...norastar.dk hvis det ik skal være tøj kan jeg anbefale Lirumlarumleg...de har top meget legetøj som jeg synes er helt vildt skønt
Den må jeg ind og tjekke! Lige med det vuns Tak for tippet.
smillaluna skriver: Den må jeg ind og tjekke! Lige med det vuns Tak for tippet.
ja gør det...
Hvis du også tjekker min hjemmeside så skal du vide at jeg kan lave stort set hvad som helst
Leonora skriver: ja gør det... Hvis du også tjekker min hjemmeside så skal du vide at jeg kan lave stort set hvad som helst
Det kan jeg skrive under på!!
morethanperfect skriver: Åhh kender det aalt for godt .. Havde det sådan i går , hvilket resulterede i jeg brugte lidt for mange penge Smartkids er der noget lækkert tøj .. OG Casara !!
Det værste er bare at det er ALT for nemt at bruge penge på nettet! Det føles jo slet ikke som om man bruger dem. Meeeeeen det mener manden nu at jeg gør.
Tak for tippene! De skal tjekkes ud lige med det samme.
Maria. skriver: Det kan jeg skrive under på!!
hi hi tak for det...
Håber det går godt
smillaluna skriver: Det værste er bare at det er ALT for nemt at bruge penge på nettet! Det føles jo slet ikke som om man bruger dem. Meeeeeen det mener manden nu at jeg gør. Tak for tippene! De skal tjekkes ud lige med det samme.
Virkelig ... Og der er jo også udsalg overalt på nettet for tiden .. Det er jo SÅÅÅÅ farligt :O
Leonora skriver: hi hi tak for det... Håber det går godt
Det gør det! Synes godt nok jeg har hænderne fulde!! Og så er jeg begyndt at glæde mig vildt til foråret! Hvor jeg forhåbentlig også har studiestart! Hva med jer? Sover Leonora igen om natten? Kan se at I prøver at få guldklump nr. 2! Skønt! Håber snart den er der!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128