Ondt i bækkenet efter fødslen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.276 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

morethanperfect

Nu skal jeg til 8 ugers undersøgelse i morgen , og er godt nok lidt nervøs .. Er nervøs fordi jeg ghar haft ondt i mit bækken (lidt) efter fødslen .. Nogle gange har det sagt knæk når jeg lige har rejst mig ..

Er der nole af jer andre der har haft ondt i bækkenet efter fødslen ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

<3

Jep mit bækken kom sig først da min søn var fyldt to år men havde også bækkenløsning fra 20 uge. Du skal begynde til pilates og måske noget fys så du kan få gang i bækkenet igen.

Anmeld

2. januar 2011

morethanperfect

Kirle skriver:

Jep mit bækken kom sig først da min søn var fyldt to år men havde også bækkenløsning fra 20 uge. Du skal begynde til pilates og måske noget fys så du kan få gang i bækkenet igen.

Puuh det var længe Men havde ikke bækkenløsning under graviditeten .. 

Anmeld

2. januar 2011

<3

morethanperfect skriver:

Puuh det var længe Men havde ikke bækkenløsning under graviditeten .. 

Næh men du pressede en 3-4kilo prop ud

Dit bækken skal opstrammes igen og det tager tid. Du kan hjælpe det på vej med bækkenøvelser og ja pilates

Anmeld

2. januar 2011

morethanperfect

Kirle skriver:

Næh men du pressede en 3-4kilo prop ud

Dit bækken skal opstrammes igen og det tager tid. Du kan hjælpe det på vej med bækkenøvelser og ja pilates

Puuh håber ikke det tager særlig lang tid ..  

Okay , mange tak ! Det vil jeg prøve .

Anmeld

2. januar 2011

Lou87

morethanperfect skriver:

Nu skal jeg til 8 ugers undersøgelse i morgen , og er godt nok lidt nervøs .. Er nervøs fordi jeg ghar haft ondt i mit bækken (lidt) efter fødslen .. Nogle gange har det sagt knæk når jeg lige har rejst mig ..

Er der nole af jer andre der har haft ondt i bækkenet efter fødslen ???

Jeg havde godt nok også bækkenløsning.. såå..
Men ja jeg lider også af ondt i bækkenet forsat og fødte i august!
SUK! Har gået til fys på sygehuset og er stadig ikk i bedring..
Så ja.. jeg følger da lige lidt med her og håber nogen har prøvet det samme og ved hvor lang tid der skal gå eller hvad der kan gøres?

Anmeld

2. januar 2011

morethanperfect

Lou87 skriver:

Så ja.. jeg følger da lige lidt med her og håber nogen har prøvet det samme og ved hvor lang tid der skal gå eller hvad der kan gøres?

Åhh .. Så er jeg ikke den eneste .. Det er såå træls .. For aner ikke hvad jeg må og ikke må .. Føler jeg skal passe på mig selv hele tiden ..  

Anmeld

2. januar 2011

Lou87

morethanperfect skriver:

Åhh .. Så er jeg ikke den eneste .. Det er såå træls .. For aner ikke hvad jeg må og ikke må .. Føler jeg skal passe på mig selv hele tiden ..  

Hmm hvis nu det er lidt ala min bækkenløsning kan jeg huske jeg fik at vide man ikke måtte støvsuge eller lign bevægelser pga det vrider og du må ikk bære noget tungere end en rygsæk-fuld.. og så skal man helst samle benene når man står op af seng og ud og ind af bilen og sådan..

Rigtig træls!

Anmeld

2. januar 2011

<3

Lou87 skriver:

Pilates, pilates, pilates

Anmeld

2. januar 2011

morethanperfect

Lou87 skriver:

Hmm hvis nu det er lidt ala min bækkenløsning kan jeg huske jeg fik at vide man ikke måtte støvsuge eller lign bevægelser pga det vrider og du må ikk bære noget tungere end en rygsæk-fuld.. og så skal man helst samle benene når man står op af seng og ud og ind af bilen og sådan..

Rigtig træls!

Holda op .. Hva så m Oscar .. Jeg bærer jo liften op på 1 sal og han vejer 6 et halvt kilo . .. :O Og liften vejer jo også en del .. Hmm 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.