Blærebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

AnneBJ

Hej Piger

Jeg er 29+0 i dag. Mit underliv føles "tungere" end det plejer, midt for. Når jeg har ligamentsmerter er det ude i siderne, derfor tror jeg ikke selv det er det. Min livmoder føles ikke hård, så derfor tror jeg heller ikke det er deciderede plukveer.

Jeg får enorm tissetrang når jeg skifter stilling, og føler jeg bare skal tisse NU - og når jeg så kommer på WC kommer der måske 5-10 dråber. Det svier ikke eller noget, men det føles som om jeg aldrig bliver færdig, selvom jeg giver mig rigtig god tid.

Selvfølgelig kan det jo godt bare være den lille dreng der driller mig og ligger og puffer til blæren, men hvad tror I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Missi

Hehe tror det er din bette bebs der ligger og driller dig du er jo efterhånden så langt henne at pladsen blir mere og mere trangt for ham Ved selv hvordan det er, og undskyld mig men det er  pisse træls

Hvis du skulle ha blærebetændelse vil det føles som veer, da det går ind og irreter din livmor så den trækker sig sammen

Knus

Anmeld

2. januar 2011

AnneBJ

Missi skriver:

Hehe tror det er din bette bebs der ligger og driller dig du er jo efterhånden så langt henne at pladsen blir mere og mere trangt for ham Ved selv hvordan det er, og undskyld mig men det er  pisse træls

Hvis du skulle ha blærebetændelse vil det føles som veer, da det går ind og irreter din livmor så den trækker sig sammen

Knus

Ja jeg tænker jo også selv at det sagtens kan være ham. Synes dog bare tit man hører om at folk ikke har opdaget de har blærebetændelse når de er gravide, fordi de ikke har ondt...

Anmeld

2. januar 2011

Missi

Ja har jeg osse hørt - men syntes det lyder til at din lille dreng vokser sig stor men hvis du er i tvivl så ring til lægen imorgen og aflever en urinprøve så de kan dyrke den for at se om der er noget

Anmeld

2. januar 2011

AnneBJ

Missi skriver:

Ja har jeg osse hørt - men syntes det lyder til at din lille dreng vokser sig stor men hvis du er i tvivl så ring til lægen imorgen og aflever en urinprøve så de kan dyrke den for at se om der er noget

Det må jeg gøre - tak for dit svar!

Anmeld

2. januar 2011

oo

altså du kan sagtens have blærebetændelse uden at kunne mærke det, jeg fik at vide af jordemoderen på svendborg fødegang, at blærebetændelse under graviditet sjældent føles som blærebetændelse uden graviditet! men det er vigtigt at komme i behandling hvis du har blærebetændelse, for den kan give plukveer, som kan sætte gang i rigtige veer. så hvis du er i tvivl, så tag forbi lægen og aflever lidt urin, så får du jo svar dagen efter

Anmeld

2. januar 2011

AnneBJ

Tjuhl skriver:

altså du kan sagtens have blærebetændelse uden at kunne mærke det, jeg fik at vide af jordemoderen på svendborg fødegang, at blærebetændelse under graviditet sjældent føles som blærebetændelse uden graviditet! men det er vigtigt at komme i behandling hvis du har blærebetændelse, for den kan give plukveer, som kan sætte gang i rigtige veer. så hvis du er i tvivl, så tag forbi lægen og aflever lidt urin, så får du jo svar dagen efter

Jeg synes nok jeg havde hørt at man "skal" reagere lidt mere end hvis man ikke er gravid. Jeg må lige give lægen et kald imorgen! Tak for dit svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.