Første lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

MosterA

Tropez skriver:

Var afsted 8+3 hvor vandtejournal blev lavet men der havde jeg så osse været til scanning og set hjerteblink

Hvordan kan det være du var til scanning først?

Åhh kan da næsten ikke vente med at se hjertet og at den lille har det godt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Tropez

Det var fordi jeg har været gennem fertilitets behandling for at blive gravid så bliver man automatisk scannet 3 uger efter positiv test Jeg glæder mig osse til NF hvor vi skal baby igen det et bare så stort at se det der lille hjerte blinke

Anmeld

2. januar 2011

MosterA

Tropez skriver:

Det var fordi jeg har været gennem fertilitets behandling for at blive gravid så bliver man automatisk scannet 3 uger efter positiv test Jeg glæder mig osse til NF hvor vi skal baby igen det et bare så stort at se det der lille hjerte blinke

Når på den måde Har det ikke været hårdt?

Anmeld

2. januar 2011

Tropez

MosterA skriver:

Når på den måde Har det ikke været hårdt?

Jo det har været hårdt men, men det er jo en også været en process der skulle til og bare overståes, det er meget svært at beskrive de ting der sker og de føelser man gennemgår, men det forsvinder idet man får de 2 steger, selvfølgelig er det ikke glemt blot erstattet for en stund af denne nye boblende glæde

Anmeld

2. januar 2011

MosterA

Tropez skriver:

Jo det har været hårdt men, men det er jo en også været en process der skulle til og bare overståes, det er meget svært at beskrive de ting der sker og de føelser man gennemgår, men det forsvinder idet man får de 2 steger, selvfølgelig er det ikke glemt blot erstattet for en stund af denne nye boblende glæde

Er glad for det lykkes for jer - og efter sådan en kamp må glæden være ekstra stor

Vi havde frygtet meget at vi skulle kæmpe meget. Vi er jo ikke vår unge og vi kender mange der har store problemer med at få børn så man bliver lidt paranoid og havde indstillet os på at vi skulle vente længe. Dejligt at det ikke blev sådan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.