Barnevognen :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

Tinehh

Hejsa piger..

Wuhuuuuuuu!! Trænger lige til at sprede min glæde i dag..

Det har været en hård økonmisk tid i en periode og jeg har været lettere bekymret over hvornår man sørme liiiige skulle få købt barnevognen, fordi jeg ville så gerne have den i hus .. Vi er også lige flyttet d. 15 dec. så der kan jo ikke være penge til alt på en gang..

Men men men.. Min dejlige kæreste kiggede på mig i dag og sagde; Skat ved du hvad vi skal nu? Mig; Øh neej? Dennis; Vi skal ud og finde barnevognen og så betaler vi den samtidigt og får den stilt til side..

Åh, det var virkelig dejligt!!! Jeg fik næsten helt tårer i øjnene.. Og tænkte, jamen det har vi da ikke råd til.. Men så fortæller han mig samtidigt at han sørme lige havde fået en del mere i løn end normalt.. Så det skulle jeg ikke tænke på..

Pragfuldt at kunne finde det der er perfekt for os og halleluja for januar-udsalg, så er priserne jo lige lidt billigere end normalt.

Det blev til en BASSON MARCO vogn!  

- Og vi har valgt at tage den model der er sort med mørkegrå farver.. Istedet for en helt sort..

Jeg elsker min dejlige kæreste, så højt!  Det er bare den bedste dag længe.. Og nu kan det ikke gå stærkt nok med de næste 3 måneder.. Så kan lillemanden nemlig godt komme.. >:<

Skulle bare lige af med det.. heheh..

Godt nytår!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

2babygirls

Skøøønt for jer  hvor er han da bare sød

Var også ude og bruge liiidt for mange penge i babysam idag. Hurra for gavekort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.