Hvad kan det være???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

Mullefisen2011

Ved jeg har oprettet et lignende emne før men der fik jeg kun 1 svar i min tråd så villle lige prøve igen..

Siden jeg blev insimineret d. 27 november har jeg haft diverse symptomer og smerter, selvom jeg begyndte at bløde d. 9. december har jeg dem fortsat..

Jeg lider utrolig meget af mens smerter i løbet af dagen, og har sådan nogle lignende ÆL smerter samtidig..
Nogle dage er jeg bare øm og oppustet i underlivet og blir dårlig med kvalme og svimmelhed..
De sidste par dage har jeg haft sådan en mild svien "dernede", jeg er sådan lidt hævet og øm også..
Er ved at blive nervøs for om jeg har underlivsbetændelse eller blærebetændelse men ved ikke hvordan det føles..?? Jeg tisser rimelig meget i løbet af dagen men det har kun været siden igår jeg har gjort det.. Kan det være en af de 2 ting eller hvordan? eller er der andre der har prøvet at have disse symtomer..

Tror måske jeg lige har haft min ægløsning for har haft en masse udflåd der godt kunne minde om det (Sorry den klamme detalje)

Synes efterhånden det er ret træls at have alle de smerter og symptomer når man ikke er gravid så ville da gerne vide hvad grunden til det er?

Nogen der kan hjælpe???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

ønskebørn74

Mullepigen86 skriver:

Ved jeg har oprettet et lignende emne før men der fik jeg kun 1 svar i min tråd så villle lige prøve igen..

Siden jeg blev insimineret d. 27 november har jeg haft diverse symptomer og smerter, selvom jeg begyndte at bløde d. 9. december har jeg dem fortsat..

Jeg lider utrolig meget af mens smerter i løbet af dagen, og har sådan nogle lignende ÆL smerter samtidig..
Nogle dage er jeg bare øm og oppustet i underlivet og blir dårlig med kvalme og svimmelhed..
De sidste par dage har jeg haft sådan en mild svien "dernede", jeg er sådan lidt hævet og øm også..
Er ved at blive nervøs for om jeg har underlivsbetændelse eller blærebetændelse men ved ikke hvordan det føles..?? Jeg tisser rimelig meget i løbet af dagen men det har kun været siden igår jeg har gjort det.. Kan det være en af de 2 ting eller hvordan? eller er der andre der har prøvet at have disse symtomer..

Tror måske jeg lige har haft min ægløsning for har haft en masse udflåd der godt kunne minde om det (Sorry den klamme detalje)

Synes efterhånden det er ret træls at have alle de smerter og symptomer når man ikke er gravid så ville da gerne vide hvad grunden til det er?

Nogen der kan hjælpe???

Ikke noget jeg har prøvet andet under et forsøg.. Så jeg kan desværre ikke svare... Men du får lige en

Anmeld

2. januar 2011

Mullefisen2011

Mullepigen86 skriver:

Nogen der kan hjælpe???

Tak søde..

Anmeld

2. januar 2011

Mullefisen2011

ønskebarn74 skriver:

Ikke noget jeg har prøvet andet under et forsøg.. Så jeg kan desværre ikke svare... Men du får lige en

Tak søde

Anmeld

2. januar 2011

baby84

jeg ved ikke om det er normalt.

har du kontaktet din læge. Det kunne måske være en ubalance kaldet skedekatar. har vist nævnt det før. det giver trykken i underlivet og noglegange ex udflåd.

du spørger om blærebetændelse. Det har jeg haft mange gange. Du kan mærke det ved at du føler trang til at tisse, men ikke kan ret meget når du skal til det. Når du presser de sidste dråber ud sviger det lidt. En ubehandlet blærebetændelse kan vist godt give underlivsbetændelse.

Jeg vil råde dig til at ringe til klinikken hvor du er i behandling eller evt e.l

Anmeld

2. januar 2011

Mullefisen2011

baby84 skriver:

jeg ved ikke om det er normalt.

har du kontaktet din læge. Det kunne måske være en ubalance kaldet skedekatar. har vist nævnt det før. det giver trykken i underlivet og noglegange ex udflåd.

du spørger om blærebetændelse. Det har jeg haft mange gange. Du kan mærke det ved at du føler trang til at tisse, men ikke kan ret meget når du skal til det. Når du presser de sidste dråber ud sviger det lidt. En ubehandlet blærebetændelse kan vist godt give underlivsbetændelse.

Jeg vil råde dig til at ringe til klinikken hvor du er i behandling eller evt e.l

Tak for dit svar

Jeg er stadig lidt i tvivl om det er blærebetændelse, for skal tisse sådan hver time ca. men det svier ikke når jeg tisser, og har ikke problemer med det.. Så ved ikke om det kan være det.

Har ikke snakket med lægen da jeg ikke stoler en meter på ham med hensyn til det her så det undlader jeg helst.. og klinikken sagde i starten af måneden at grunden til mens smerter kunne være at slimhinden var hævet..

Men hvis det fortsætter eller min mens ikke kommer så vil jeg prøve at ringe til dem..

Anmeld

2. januar 2011

AnneH

Synes helt bestemt at du skal kontakte klinikken. Har du evt taget en graviditets test??

Ved ikke om du har læst om den tur jeg lige har været igennem. Men jeg fik også min mens, men der var stadig en graviditet i livmoderen, som ikke var som den skulle være.

Så synes helt bestemt at du skulle tage en test og kontakt klinikken og hør dem ad.

Anmeld

3. januar 2011

Mullefisen2011

AnneH skriver:

Synes helt bestemt at du skal kontakte klinikken. Har du evt taget en graviditets test??

Ved ikke om du har læst om den tur jeg lige har været igennem. Men jeg fik også min mens, men der var stadig en graviditet i livmoderen, som ikke var som den skulle være.

Så synes helt bestemt at du skulle tage en test og kontakt klinikken og hør dem ad.

Uhh jo har læst dit indlæg... er ked af den tur du måtte igennem.. Håber du snart er på højkant igen.. 
Jeg har besluttet lige at vente et par dage og se om jeg får min mens ellers så tager jeg en test eller ringer til klinikken.. for at være sikker..

Jeg er lidt nervøs for om det er blærebetændelse.. men håber jeg virkelig ikke..

Anmeld

18. januar 2011

Chiggi

Hvordan er det gået dig? Har du fundet ud af, hvad der har været i vejen.

Anmeld

19. januar 2011

Mullefisen2011

Chiggi skriver:

Hvordan er det gået dig? Har du fundet ud af, hvad der har været i vejen.

Hej

Jeg har fået min mens her i fredags meget forsinket igen og min krop er lidt ustabil men regner med at det er pga. behandlingen at den opfører sig underligt.. har tilmeldt mig ny behandling så skal ind og scannes d. 27.. så håber den snart er lidt mere stabil..

Tak fordi du lige tænkte på mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.