nogen der tit bruger justeat men ik bruger sine point?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.359 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

Anonym trådstarter

Er der nogle af jer herinde som tit bestiller mad fra justeat men ikke bruger de point man optjener?
Min kæreste og jeg vil så gerne se et program på sputnik men har ikke noget abonement og har ik råd til at købe et Men justeat point ka man få 1 md gratis adgang så håber der er nogle af jer der kan hjælpe?? håber håber håber :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Er der nogle af jer herinde som tit bestiller mad fra justeat men ikke bruger de point man optjener?
Min kæreste og jeg vil så gerne se et program på sputnik men har ikke noget abonement og har ik råd til at købe et Men justeat point ka man få 1 md gratis adgang så håber der er nogle af jer der kan hjælpe?? håber håber håber :-)

Men hvis man bruger dem der, binder man sig så ikke for en periode?

Anmeld

2. januar 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Men hvis man bruger dem der, binder man sig så ikke for en periode?

niks slet ikke :-)

Anmeld

2. januar 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

niks slet ikke :-)

Send mig en mail, så sender jeg en rabatkode

Anmeld

2. januar 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Send mig en mail, så sender jeg en rabatkode

årh du er FANTASTISK. Fedt fedt fedt. Tak hvor er du sød :-)

Anmeld

2. januar 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

årh du er FANTASTISK. Fedt fedt fedt. Tak hvor er du sød :-)

Det var da så lidt, kan alligevel ikke bruge dem til noget, og har SÅ mange fra den sommer, hvor jeg nærmest bestilte hver dag og blev fed. Haha. godt jeg har tabt de kilo igen! Men send mig lige en privatmail herinde, så der ikke er nogen der snupper koden, hvis jeg skriver den i debatten

Anmeld

2. januar 2011

paprika

Anonym skriver:

Følger lige med (: 

Anmeld

2. januar 2011

Dansker i England

Anonym skriver:

Ved du om du kan bruge just-Ear point fra Uk? For jeg har en hel del, og tror aldrig, jeg kommer til at bruge dem, så du må gerne få dem, hvis de kan bruges.

Anmeld

2. januar 2011

Anonym trådstarter

Dansker i England skriver:

Ved du om du kan bruge just-Ear point fra Uk? For jeg har en hel del, og tror aldrig, jeg kommer til at bruge dem, så du må gerne få dem, hvis de kan bruges.

Hmm nej det ved jeg ik. Du ka se på din just eat konto hvad du kan bruge dine point til. Så hvis der står TV2 sputnik så kan man godt

Anmeld

2. januar 2011

Dansker i England

Anonym skriver:

Hmm nej det ved jeg ik. Du ka se på din just eat konto hvad du kan bruge dine point til. Så hvis der står TV2 sputnik så kan man godt

Det står der ikke, så de kan nok ikke bruges der. Øv også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.