Teutonia Monsun S Vs Emmajunga big star uniq - Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.548 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

Rødhætte

Hej alle i skønne kvinder..

Har i dag været ude i den store jungel af barnevogne, og hold da op hvor er der mange! Synes virkelig det er svært at vælge, så tænkte på om I måske kunne hjælpe lidt?

Var i babysam og se på en grå Emmajunga big star uniq de kunne sælge den til os for 6100 kr inkl lift, men ved ikke om det er en ok pris eller? Der kommer selvfølgelig madresser, pusletaske osv oveni, så den løber hurtig op i pris..

Så har jeg set denne smarte teutonia monsun s på nettet synes den virker vildt smart med svinghjul..

Nogle erfaringer med disse vogne eller andre forslag måske?

P.s den må ikke fylde for meget, da vores bil ikke er så stor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Mary

Vi har Teutonia monsun s, og er jeg så glad for den!!! Har haft en Emmaljunga før.  

MEN du skriver den ikke må fylde for meget pga bilen, så er det nok ikke Teutonia I skal ud og købe. Den kan ikke gøres så flad pga svingehjulene. Ved dog ikke om de har lavet den om siden vi købte vores for et år siden. Mon ikke I kan prøve at smide den om bag i bilen derude?

Anmeld

2. januar 2011

Rødhætte

Mary skriver:

Vi har Teutonia monsun s, og er jeg så glad for den!!! Har haft en Emmaljunga før.  

MEN du skriver den ikke må fylde for meget pga bilen, så er det nok ikke Teutonia I skal ud og købe. Den kan ikke gøres så flad pga svingehjulene. Ved dog ikke om de har lavet den om siden vi købte vores for et år siden. Mon ikke I kan prøve at smide den om bag i bilen derude?

Tak for svaret.. Problemet er bare at vi skal til en butik 90 km fra hvor vi bor for at afprøve den i bilen Men er selvfølgelig villig til at kører efter det.. Babysam vil gerne bestille den hjem, men så skal vi selvfølgelig købe den.. Lidt øv.. 

Vi vil mest kører med den i byen, så tænker at svinghjulene må være en stor fordel

Anmeld

2. januar 2011

Mary

Nå ja, det kan jeg godt se 

Hvor bor I henne? Måske I kan prøve med vores? Vi bor i Kalundborg

Anmeld

2. januar 2011

Rødhætte

Mary skriver:

Nå ja, det kan jeg godt se 

Hvor bor I henne? Måske I kan prøve med vores? Vi bor i Kalundborg

Hvor er det sødt af dig, men bor desværre i midtjylland..

Anmeld

2. januar 2011

Tulle28

Vi har en Teutonia Monsun og vi er såååå glade for den! Vi bor i Kbh og det er helt vildt nemt at komme omkring pga. svinghjulene foran - og meget vigtigt: nemt at styre med een hånd når man har en kaffe i den anden Den eneste ulempe er at den fylder ret meget når den er klappet sammen. Vi har en Volvo st. og der kan den næsten ikke være. Liften har et langt liggemål, 97 cm mener jeg det er og så kan ryggen sættes rigtig meget op - næsten i lodret.

Knus Tulle

Anmeld

2. januar 2011

Brams

Rødhætte skriver:

Hej alle i skønne kvinder..

Har i dag været ude i den store jungel af barnevogne, og hold da op hvor er der mange! Synes virkelig det er svært at vælge, så tænkte på om I måske kunne hjælpe lidt?

Var i babysam og se på en grå Emmajunga big star uniq de kunne sælge den til os for 6100 kr inkl lift, men ved ikke om det er en ok pris eller? Der kommer selvfølgelig madresser, pusletaske osv oveni, så den løber hurtig op i pris..

Så har jeg set denne smarte teutonia monsun s på nettet synes den virker vildt smart med svinghjul..

Nogle erfaringer med disse vogne eller andre forslag måske?

P.s den må ikke fylde for meget, da vores bil ikke er så stor

Vi har en Emmaljunga Big Star Supreme Uniq og er SÅ glade for den. Uniq-stellet gør at den er super let og er dejligt for jeg har dårlig ryg

6.100 kr. er en god pris for vognen synes jeg.

Vi har en Citroên C3, som er en ret lille bil. Vi kan have stellet og hjul i bagagerummet og kassen på bagsædet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.