:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

Anonym trådstarter

jeg har nu oplevet 2 gange at jeg af en art for sådan en gevaldig stik/smerte i højre side når jeg ligger på siden og pludselig strækker mig eller vender mig pludseligt.. ?  gravid i uge 11

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Sitrani

Sådan har jeg det også... Når jeg strækker mig eller spænder musklerne i maven.. som om min mave er "øm" eller mere følsom... men det er ikke noget der bliver ved... og det er heller ikke ulidelig smerte, bare sådan stik eller noget lign. men tror det er meget normalt, da ledbåndene jo skal gi' sig i graviditeten - tror det har noget med det at gøre..

Anmeld

2. januar 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

Sådan har jeg det også... Når jeg strækker mig eller spænder musklerne i maven.. som om min mave er "øm" eller mere følsom... men det er ikke noget der bliver ved... og det er heller ikke ulidelig smerte, bare sådan stik eller noget lign. men tror det er meget normalt, da ledbåndene jo skal gi' sig i graviditeten - tror det har noget med det at gøre..

okey tusind tak .. nej det er ikk noget ubehageligt som sådan.. men har været i de 2 tilfælde hvor jeg har slappet af og lige skal vende mig en omgang og så giver det en svag ømhed og stikken.. men holder hurtigt op igen ..

Anmeld

2. januar 2011

Noneother

Du er gravid. De næste mange måneder vil du få underlige stik og smerter, de underligste steder. -Det er helt normalt.

Bare vent til du dårligt kan gå i en periode pga. ligament smerter, Du står i badet og begge dine ben begynder at sove, Du får ondt i ryggen når du træder på venstre ben eller tisser i bukserne fordi du nyser

Aaahh det er sjovt at være gravid engang imellem.

Anmeld

2. januar 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Du er gravid. De næste mange måneder vil du få underlige stik og smerter, de underligste steder. -Det er helt normalt.

Bare vent til du dårligt kan gå i en periode pga. ligament smerter, Du står i badet og begge dine ben begynder at sove, Du får ondt i ryggen når du træder på venstre ben eller tisser i bukserne fordi du nyser

Aaahh det er sjovt at være gravid engang imellem.

hehe nej det er ikke altid lige sjovt.. men nu forstår jeg bedre sikke klogere man blir under vejs ! ja jeg tror gerne det bliver værre med tiden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.