Jeg graver mig ned!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

otlitrom

Det kan simpelthen kun gå for langsomt med den skovl Jeg synes virkelig det er flovt! Sådan virkelig! Bliver helt ked bare ved tanken!

Igår blev jeg spurgt: Det er da op over, er det her til januar du er sat til? Øh nej, jeg har termin 22. juni!

Det er virkelig ikke sjovt at have en kæmpe mave allerede, når man i forvejen er skrøbelig ang. vægt og altid får kommentarer om den. Nu er det så "er der ikke to?" (fra min egen mor, da hun så scanningsbillede. Hun troede de havde glemt den anden !!), "Guuuuuuud hvor er du stor" og ja.. Termin i uge 17 åbenbart...

Jeg graver mig ned. Men det skal være et dybt hul, så vommen kan være der!

SUK!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

.

Svare dig også lige her ;)

Åh jamen lille misse, ikke være ked af det. Du ruger jo bare perfekt på den lille missekylling  

Du ved jo godt, at sådan en bolledej fra tid til anden har det med hæve sindssygt meget når først den er i ovnen, altså nogle gange når man kikker ind i ovnen og det der dej bare hæver og hæver, bliver helt skræmt og tænker guuuud nu kommer det dælmedytme snart ud, det kan jo slet ikke være derinde. Men det hæver jo ikke mere end man får den perfekte kage ud, når uret bipper.

Og det er jeg også sikker på missekyllingen gør, altså kommer ud som den perfekte kage

Skidt pyt med hvor meget du end vokser, der er ligesom vigtigere mål for kroppen, nemlig at forblive den perfekte rugekasse. Skidt pyt med hvad andre siger om din mavsi, vis du den blot STOLT frem og sige ja det kan godt være den er stor nu, men det bliver spændende at se den i uge 40

-Ved du hvad misse, jeg var altså über gravid fra uge 10, altså virkelig über-über fra kæben og ned til storetåen.

-Og min JM og div. læger på sygehuset sagde aldrig noget til det. og havde de det, ville jeg sgu svare dem igen, for vi kan jo ikke alle være de der pin-up gravide med en tiny lille bold på mavsen.

Du har bjørnen til at fortælle dig, hvor skøn og sexet du er med jeres lille rugekasse. (Og ja NSér også til at fortælle dig DU ER SKØN lige netop som du er!!!!)

fra din snb-ven der hvis stadig er über gravid fra kæbe til storetå, selvom barnet snart er 2.     

Anmeld

2. januar 2011

LIZO

altså  ved begge min gravilitet har jeg været meget stor fra starten men er endt med ikke blive meget størrer..

det er så typsik man skal høre på dem med tvillinge maven.. jeg fik den os tit med drengemaven.. man bliver sindsyg af det.

men jeg endte med bare at nyde at jeg har en mave lige meget hvor stor den blev.. lukket lidt alle de kommentarer ude

Anmeld

2. januar 2011

otlitrom

Rose <3 skriver:

Svare dig også lige her

Åh jamen lille misse, ikke være ked af det. Du ruger jo bare perfekt på den lille missekylling  

Du ved jo godt, at sådan en bolledej fra tid til anden har det med hæve sindssygt meget når først den er i ovnen, altså nogle gange når man kikker ind i ovnen og det der dej bare hæver og hæver, bliver helt skræmt og tænker guuuud nu kommer det dælmedytme snart ud, det kan jo slet ikke være derinde. Men det hæver jo ikke mere end man får den perfekte kage ud, når uret bipper.

Og det er jeg også sikker på missekyllingen gør, altså kommer ud som den perfekte kage

Skidt pyt med hvor meget du end vokser, der er ligesom vigtigere mål for kroppen, nemlig at forblive den perfekte rugekasse. Skidt pyt med hvad andre siger om din mavsi, vis du den blot STOLT frem og sige ja det kan godt være den er stor nu, men det bliver spændende at se den i uge 40

-Ved du hvad misse, jeg var altså über gravid fra uge 10, altså virkelig über-über fra kæben og ned til storetåen.

-Og min JM og div. læger på sygehuset sagde aldrig noget til det. og havde de det, ville jeg sgu svare dem igen, for vi kan jo ikke alle være de der pin-up gravide med en tiny lille bold på mavsen.

Du har bjørnen til at fortælle dig, hvor skøn og sexet du er med jeres lille rugekasse. (Og ja NSér også til at fortælle dig DU ER SKØN lige netop som du er!!!!)

fra din snb-ven der hvis stadig er über gravid fra kæbe til storetå, selvom barnet snart er 2.     

Årh altså, det var da lige til at få smilet frem af! Tak, S'n'B-buddy! Store kager ér bedst!

Anmeld

2. januar 2011

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Årh altså, det var da lige til at få smilet frem af! Tak, S'n'B-buddy! Store kager ér bedst!

Yahaaaa STORE KAGER ER ALLER BEDST!!!!

Anmeld

2. januar 2011

anna-jonas

Rose <3 skriver:

Yahaaaa STORE KAGER ER ALLER BEDST!!!!

Lige som store nødder er meget bedre, ikke??? *ti, hi*

Glem dem kære Kitty.............................folk har det med at sige en masse bavl........................og når de så kan mærke at deres bemærkninger ikke lige er så hensynsfulde........................tjaaaa......................så tvære de rundt i det, og gør det meget værre.

Et halvt år efter jeg fødte Jonas, spurgte en rengøringsdame, på sygeplejeskolen, om jeg da aldrig skulle føde, for hun syntes at jeg havde været gravid meget, meget længe. Jamen, tak......................sagde jeg så.

Hvis man nu slet ikke kunne se, at du var gravid........................hvordan ville du så have det?? Ville du være utålmodig, og vente med længsel på at komme til at fylde??

Du er perfekt som du er............................bare lige for at få det på det rene.

Knus Mette

Anmeld

2. januar 2011

JustAnotherName

Øv, sådanne kommentarer fik jeg også, da jeg ventede Celina.

Og endnu være, så blev jeg i en tid EFTER FØDSLEN spurgt om, hvor længe der var igen  

Jeg tror mange ikke ved, at deres "interesse-spørgsmål", kan være ret så uheldige og sårende. Det er som om at en gravid mave er enhvers ret at kommentere på, og have åbenlyse meninger om, som åbenbart SKAL ud!
Men det er sgu stadig ens private krop, og alt hvad der gemmer sig derinde bagved af følelser.

Så lad være med at grave et hul. Bare kast lidt med jord, søde missetat.

Anmeld

3. januar 2011

otlitrom

anna-jonas skriver:

Lige som store nødder er meget bedre, ikke??? *ti, hi*

Glem dem kære Kitty.............................folk har det med at sige en masse bavl........................og når de så kan mærke at deres bemærkninger ikke lige er så hensynsfulde........................tjaaaa......................så tvære de rundt i det, og gør det meget værre.

Et halvt år efter jeg fødte Jonas, spurgte en rengøringsdame, på sygeplejeskolen, om jeg da aldrig skulle føde, for hun syntes at jeg havde været gravid meget, meget længe. Jamen, tak......................sagde jeg så.

Hvis man nu slet ikke kunne se, at du var gravid........................hvordan ville du så have det?? Ville du være utålmodig, og vente med længsel på at komme til at fylde??

Du er perfekt som du er............................bare lige for at få det på det rene.

Knus Mette

Det er sjovt Mette, endnu engang rammer du den lige på kornet! Du er sgi en vis dame! For ja, hvordan ville jeg have det, hvis jeg ikke havde nogen mave?

Jeg skal sige det helt ærligt. Jeg tror aldrig jeg bliver tilfreds med mig selv! Der er altid et eller andet galt. er det ikke det ene så er det det andet. Det er ret opslidende, men det er et super dårligt mønster der er svært at bryde.

Nå, men lige meget hvad, så elsker jeg det der ligger inden i maven!

Anmeld

3. januar 2011

Kruse90

vær glad for den. Det er dejligt med en stor mave

Skal vi snart se et mave billede igen

Anmeld

3. januar 2011

otlitrom

Kruse90 skriver:

vær glad for den. Det er dejligt med en stor mave

Skal vi snart se et mave billede igen

Ja, jeg lover at lægge nye ind, når jeg kommer hjem fra ferie. Måske allerede i morgen aften. Har glemt kablet til at overføre billeder fra kameraet. Smart, ikke ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.