kitty skriver:
.
Svare dig også lige her ;)
Åh jamen lille misse, ikke være ked af det. Du ruger jo bare perfekt på den lille missekylling

Du ved jo godt, at sådan en bolledej fra tid til anden har det med hæve sindssygt meget når først den er i ovnen, altså nogle gange når man kikker ind i ovnen og det der dej bare hæver og hæver, bliver helt skræmt og tænker guuuud nu kommer det dælmedytme snart ud, det kan jo slet ikke være derinde. Men det hæver jo ikke mere end man får den perfekte kage ud, når uret bipper.
Og det er jeg også sikker på missekyllingen gør, altså kommer ud som den perfekte kage 
Skidt pyt med hvor meget du end vokser, der er ligesom vigtigere mål for kroppen, nemlig at forblive den perfekte rugekasse. Skidt pyt med hvad andre siger om din mavsi, vis du den blot STOLT frem og sige ja det kan godt være den er stor nu, men det bliver spændende at se den i uge 40 
-Ved du hvad misse, jeg var altså über gravid fra uge 10, altså virkelig über-über fra kæben og ned til storetåen.
-Og min JM og div. læger på sygehuset sagde aldrig noget til det. og havde de det, ville jeg sgu svare dem igen, for vi kan jo ikke alle være de der pin-up gravide med en tiny lille bold på mavsen.
Du har bjørnen til at fortælle dig, hvor skøn og sexet du er med jeres lille rugekasse. (Og ja NSér også til at fortælle dig DU ER SKØN lige netop som du er!!!!)
fra din snb-ven der hvis stadig er über gravid fra kæbe til storetå, selvom barnet snart er 2.

Anmeld