Gud, jeg har kraveben (før og efter billeder på side 2)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Becks

Louisiana28 skriver:

Ville ønske man kunne få dem uden at have pco - for jeg kunne virkelig også godt trænge til sådan nogle piller, så jeg var helt og aldeles tvunget til, at holde mig fra alt det usunde! Det ville gøre det hele så meget nemmere!

Har overvejet at spørge min læge om jeg kan få Xenical, som rent medicinsk virker på den måde, at de delvist blokere nogle enzymer, som er nødvendige for at optage fedt. De gør at 1/3 af det fedt man spiser aldrig bliver optaget, men udskilles sammen med afføringen. Altså er det kun 2/3 af det fedt man spiser der bliver i kroppen. Det ville hjælpe mig helt afsindigt, men jeg vil først lige vide hvad der er af bivirkninger osv. Ender det med jeg får dem, vil jeg naturligvis ikke bare æde alt muligt usundt, men selvfølgelig spise sundt og fornuftigt

Det ville være bedst hvis du bare kunne ændre din livsstil søde.. Spise sundt og varrieret og dyrke motion. Får hvis du får piller, så skal du jo stoppe med dem også en dag, og så tager du måske det hele på igen

Jeg kunne ikke bare ændre min livsstil før, men fordi drømmen om et barn er så stort og et vægttab også, så kom det mig nemt.. Jeg har ikke savnet det usunde overhovedet

Mit råd til dig, er at spise sundt, hold dig fra hvede, hvide ris, hvide pastaer, kartofler osv. spis max 6 sykker frugt om dagen, og spis 6 små måltider om dagen, så skal det nok komme..

Ellers prøv bogen "spis dig gravid" den skulle være super god..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Louisiana

Det ville være bedst hvis du bare kunne ændre din livsstil søde.. Spise sundt og varrieret og dyrke motion. Får hvis du får piller, så skal du jo stoppe med dem også en dag, og så tager du måske det hele på igen

Jeg kunne ikke bare ændre min livsstil før, men fordi drømmen om et barn er så stort og et vægttab også, så kom det mig nemt.. Jeg har ikke savnet det usunde overhovedet

Mit råd til dig, er at spise sundt, hold dig fra hvede, hvide ris, hvide pastaer, kartofler osv. spis max 6 sykker frugt om dagen, og spis 6 små måltider om dagen, så skal det nok komme..

Ellers prøv bogen "spis dig gravid" den skulle være super god..

De piller jeg snakker om, er nogen man skal tage mens man følger en bog der hedder 'Spis Dig Slank', som er en bog der er udarbejdet af Forskningsinstitut for Human Ernæring, og som man kun kan få ved egen læge eller ved en diætist, så det med den sunde kost kommer helt af sig selv  Jeg fik bogen ved min læge, men ville ikke have pillerne på det tidspunkt. Bogen har hjulpet mig meget, men det tager bare alt for lang tid, at tabe mig uden de piller (har taget på igen ), og da jeg har uhyre dårlig ryg, kan jeg næsten ikke dyrke noget motion, og det vil derfor tage mig uendelig lang tid bare at tabe 10 kg. Svømmehal er pt udelukket, da jeg bare ikke vil vise mig offentligt i en badedragt så længe jeg ser sådan her ud.

Det er ikke fuldstændig uovervejet, at jeg overvejer pillerne, og det er slet ikke sikkert jeg vil have dem i sidste ende, jeg spekulere stadig frem og tilbage.

Anmeld

3. januar 2011

Becks

Louisiana28 skriver:

De piller jeg snakker om, er nogen man skal tage mens man følger en bog der hedder 'Spis Dig Slank', som er en bog der er udarbejdet af Forskningsinstitut for Human Ernæring, og som man kun kan få ved egen læge eller ved en diætist, så det med den sunde kost kommer helt af sig selv  Jeg fik bogen ved min læge, men ville ikke have pillerne på det tidspunkt. Bogen har hjulpet mig meget, men det tager bare alt for lang tid, at tabe mig uden de piller (har taget på igen ), og da jeg har uhyre dårlig ryg, kan jeg næsten ikke dyrke noget motion, og det vil derfor tage mig uendelig lang tid bare at tabe 10 kg. Svømmehal er pt udelukket, da jeg bare ikke vil vise mig offentligt i en badedragt så længe jeg ser sådan her ud.

Det er ikke fuldstændig uovervejet, at jeg overvejer pillerne, og det er slet ikke sikkert jeg vil have dem i sidste ende, jeg spekulere stadig frem og tilbage.

Nåe på den måde

Jeg vil ihvertfald ønske dig held og lykke med det hele også med prjoekt baby

Anmeld

3. januar 2011

Louisiana

Tutter skriver:

Nåe på den måde

Jeg vil ihvertfald ønske dig held og lykke med det hele også med prjoekt baby

Tak og rigtig meget i lige måde

Anmeld

3. januar 2011

Becks

Louisiana28 skriver:

Tak og rigtig meget i lige måde

2011 bliver vores år

Anmeld

3. januar 2011

Louisiana

Tutter skriver:

2011 bliver vores år

Ja det gør så!!

Har for resten læst, at de piller jeg skriver om, har samme effekt som dine - man blir dårlig, hvis man spiser for fedt, så de er bestilt ved lægen, skal hente dem på apoteket idag  Glæder mig til der sker noget!!

Anmeld

3. januar 2011

mamalicious

Tutter skriver:

Tusinde tak

Jamen jeg har egentlig bare ændret mine kostvaner, så jeg ikke spiser hvede, hvide pasta og ris og sukker så meget som jeg gjorde før.. Metforminen jeg får, hjælper rigtig meget på, at holde mig fra de ting..

Jo, her er lidt billeder

Billede 1: Juni 2009 118 kg.
Billede 2: Juleaften 2010 97 kg.
Billede 3: 18 kg vægttab
Billede 4: 21 kg tabt. Juleaften 2009 til venstre og juleaften 2010 til højre

Raaaaaaaaaaaaaaauuuuuw en frækkert !!! Med masser af kraveben

Anmeld

3. januar 2011

Becks

Louisiana28 skriver:

Ja det gør så!!

Har for resten læst, at de piller jeg skriver om, har samme effekt som dine - man blir dårlig, hvis man spiser for fedt, så de er bestilt ved lægen, skal hente dem på apoteket idag  Glæder mig til der sker noget!!

Stort tillykke  Håber de virker ligeså hurtigt og hjælper dig på vej mod graviditet

Anmeld

3. januar 2011

Becks

mamalicious skriver:

Raaaaaaaaaaaaaaauuuuuw en frækkert !!! Med masser af kraveben

Hehe tak

Anmeld

3. januar 2011

Louisiana

Tutter skriver:

Stort tillykke  Håber de virker ligeså hurtigt og hjælper dig på vej mod graviditet

Tak, det håber jeg virkelig virkelig også!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.