Hejsa...
Du lyder til at være ude i dit livs største modvind lige nu..
Gik du fra din X, eller gik han fra dig?
Jeg valgte "at gå" fra min X for 4,5 måned siden. Dvs. jeg bad ham om at flytte.. Vores forhold hang ikke sammen mere, og jeg var vokset fra ham og havde ingen kærlighed tilbage...
Det er pissehårdt i starten for at sige det rent ud... Jeg har haft tudeture over det - selvom jeg var den der sluttede det...
Men man kommer over det, og tiden er din ven..
Du skriver selv at han lyver overfor dig... Hold det som fokus hvorfor du ikke kan/vil være kærester med ham. Du fortjener en som ikke lyver overfor dig.
Hold fokus på din søn - Det er det som har hjulpet mig igennem det her...
Jeg kan så også se at jeg har haft det lettere end dig, da min X og jeg er skilt som venner, og snakker stadig ok sammen... bare ikke for længe af gangen....
Jeg får ikke børnepenge af ham, så den kamp har jeg ikke.. (selvvalgt at jeg ikke får)
Til gengæld går min kamp på at leve til dagen og vejen....
Hvis du har jeres søn, og sønnen er på jeres adresse, så burde der ingen problemer være i forhold til børnepengene... Men hvis i har sønnen 50% hver, så tror jeg ikke at du som sådan kan få børnepengene... Men det ved jeg som sagt ikke sikkert...
Min X har vores søn ca 30% af tiden... Med tiden håber jeg da på 50%, men Xen har meldt klart ud hvad han kan håndtere i forhold til vores søn - og det respekterer jeg.
Det er også møguheldigt at du får en fyring oveni... Kan godt forstå at du føler dig slået ud...
Men håber du kommer igennem det.. Du er velkommen til at skrive privat hvis det er
Qnuzz