Ide til en mere oversigtelig testliste. BIB-skema..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

ønskebørn74

Lambi skriver:

Det lyder som en super god ide, men hvordan forgår det så...skriver vi selv ind i det skema, eller ??

Nej det ordner jeg... Gå ind og se på det, og følg linket... Knus Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Tanas

Jeg synes det lyder som en rigtig god ide. Jeg ved først mere om min behandling efter d.17 jan hvor vi skal til første samtale

Anmeld

2. januar 2011

ønskebørn74

Tanas skriver:

Jeg synes det lyder som en rigtig god ide. Jeg ved først mere om min behandling efter d.17 jan hvor vi skal til første samtale

Weeee søde!!!  Med samtalen...!!! Lene

Anmeld

2. januar 2011

Tanas

Ja jeg prøver virkelig at lade være med at tænke på det men godt nok svært nu hvor tiden nærmer sig

Og jeg vil vædde på at når jeg så er igang at jeg så tænker " Hold kææææft hvor er du dum.... Er det virkelig det her du har glæææædet dig sådan til "

Anmeld

2. januar 2011

ønskebørn74

Tanas skriver:

Ja jeg prøver virkelig at lade være med at tænke på det men godt nok svært nu hvor tiden nærmer sig

Og jeg vil vædde på at når jeg så er igang at jeg så tænker " Hold kææææft hvor er du dum.... Er det virkelig det her du har glæææædet dig sådan til "

Det er hårdt at være i behandling... Men med den gave der er i sigte efter er det det hele værd..... Og det er fantastisk at gå fra klinikken og vide at nu ruger man æg.... Lene

Anmeld

2. januar 2011

Tanas

Ja det kan jeg godt forestille mig men hold op hvor ville jeg være nervøs for at tabe det eller der gik andet galt

Anmeld

2. januar 2011

Sujan

God ide.. Tror det er mere overskueligt...

Håber at være med inden længe... Skal til samtale med lægen på fredag... Alle vores prøver er fine så han sender os nok til holbæk... Så må vi se hvad ventetiden er...

Mig og kæresten fik en lang snak omkring det hele nytårsaften og vi vil simpelthen blive gravide i 2011. Men så længe det bliver vores eget. Men burde der vel heller ikke være problemer med når alle prøver er fine

Anmeld

2. januar 2011

ønskebørn74

Sujan skriver:

God ide.. Tror det er mere overskueligt...

Håber at være med inden længe... Skal til samtale med lægen på fredag... Alle vores prøver er fine så han sender os nok til holbæk... Så må vi se hvad ventetiden er...

Mig og kæresten fik en lang snak omkring det hele nytårsaften og vi vil simpelthen blive gravide i 2011. Men så længe det bliver vores eget. Men burde der vel heller ikke være problemer med når alle prøver er fine

Med det søde!!! Lene

Anmeld

3. januar 2011

tb

Det ser rigtig godt ud, søde  tror det bliver meget mere overskueligt sådan her.. Det andet kunne godt nogle gange virke som noget værre rod..

Og så sender jeg lige en masse  til alle jer som skal i behandling!! Det kan lade sig gøre

Tina

Anmeld

3. januar 2011

ønskebørn74

tb skriver:

Det ser rigtig godt ud, søde  tror det bliver meget mere overskueligt sådan her.. Det andet kunne godt nogle gange virke som noget værre rod..

Og så sender jeg lige en masse  til alle jer som skal i behandling!! Det kan lade sig gøre

Tina

Tak skal du have søde!!! Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.