Hvornår starter mens??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

Anonym trådstarter

De sidste tre fire mdr har jeg haft meget svag og meget lidt blødning et par dage inden min mens for alvor kom.
Når jeg så ska beregne cyklus og ægløsningstid hva ska jeg så regne fra??
Fra den dag den første mikro blødning kom eller fra min mens for alvor kom???
Hjææææælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Anonym trådstarter

Anyone??
Vil så gerne være gravid men hvornår har jeg ægløsning?
Mine 4 sidste mens har været
24/12(første 2 dage meget meget svag)
1/12 (første 2 dage meget meget svag)
1/11 (første 2 dage meget meget svag)
4/10 (første 2 dage meget meget svag)

Hvornår mon jeg så har æl?

Anmeld

2. januar 2011

oo

din mens er officielt startet den dag du har rigtig blødning, altså ikke pletblødning eller fx brun blødning, men rigtig blødning, hvor du ikke er i tvivl om, at det her er menstruationen

Anmeld

2. januar 2011

nahoje

Tror man kan få sådan nogle æl test. Det kan være du skal prøve det. Men jeg vil tro at du skal prøve at tælle ca. 14 dage frem fra sidste mens. Så tror jeg, at det kan være fint at have sex at par daqe i forvejen. Krydser fingre for at det snart vil lykkedes

Anmeld

2. januar 2011

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

din mens er officielt startet den dag du har rigtig blødning, altså ikke pletblødning eller fx brun blødning, men rigtig blødning, hvor du ikke er i tvivl om, at det her er menstruationen

Ok tak

Anmeld

2. januar 2011

Anonym trådstarter

nahoje skriver:

Tror man kan få sådan nogle æl test. Det kan være du skal prøve det. Men jeg vil tro at du skal prøve at tælle ca. 14 dage frem fra sidste mens. Så tror jeg, at det kan være fint at have sex at par daqe i forvejen. Krydser fingre for at det snart vil lykkedes

Dem prøvede jeg en måned men den blev aldrig helt positiv. Der var to dage hvor der var en tydelig streg og en tydelig streg der var lidt svagere end den anden det sagde tøserne herinde fra at så var den ik positiv og der var sgu heller ik bid
Uroligt.
Første gang blev jeg gravid i første huk og denne gang er det nu 8,5 mdr siden jeg smed pillerne

Anmeld

4. januar 2011

nahoje

hmm, kan godt forstå det er frustrerende. Håber der snart sker noget så du får en positiv test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.