Svag positiv......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

MosterA

og alt jeg kan tænke er F***!!!!! 

Jeg har forestillet mig flere gange hvordan jeg ville reagere den dag jeg fik en positiv test, men det er åbenbart kommet SÅ meget bag på mig at jeg mest af alt er gået i chok

Kan ikke lade være med at tænke; Hvordan fortæller vi det til - ja alle, Hvordan får vi plads, Hvad med mit studie - passer det ind med mine praktikker, Hvornår skal jeg kontakte lægen, Hvad skal barnet hedde, Får jeg nogle sinde læst bøger om graviditet eller kan jeg komme igennem uden, Vil kæresten og jeg stadig være lige så forelsket om et år, Vil min svigermor gå i selvsving og give os alt muligt crap vi ikke har brug for.......????? 

Åh jeg har en million spørgsmål!!!

Kæresten tør heller ikke rigtig tro på det så han bliver ved med et eller andet om barnet, graviditeten eller noget i den retning efterfulgt af "Hvis det altså er sådan" Som i "Hvis det nu er virkeligt at du er gravid" Faktisk lidt sødt hvis jeg skal være ærlig 

Tror det er fordi vi havde indstillet os på at der i hvert fald ville gå et år inden vi var gravide og så kom det næste med det samme, i hvert fald første gang vi forsøgte at finde min ægløsning

Og hvad ville jeg så med det her?? Nok mest af alt sige..... Jeg tror jeg er gravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

twinboys

MosterA skriver:

og alt jeg kan tænke er F***!!!!! 

Jeg har forestillet mig flere gange hvordan jeg ville reagere den dag jeg fik en positiv test, men det er åbenbart kommet SÅ meget bag på mig at jeg mest af alt er gået i chok

Kan ikke lade være med at tænke; Hvordan fortæller vi det til - ja alle, Hvordan får vi plads, Hvad med mit studie - passer det ind med mine praktikker, Hvornår skal jeg kontakte lægen, Hvad skal barnet hedde, Får jeg nogle sinde læst bøger om graviditet eller kan jeg komme igennem uden, Vil kæresten og jeg stadig være lige så forelsket om et år, Vil min svigermor gå i selvsving og give os alt muligt crap vi ikke har brug for.......????? 

Åh jeg har en million spørgsmål!!!

Kæresten tør heller ikke rigtig tro på det så han bliver ved med et eller andet om barnet, graviditeten eller noget i den retning efterfulgt af "Hvis det altså er sådan" Som i "Hvis det nu er virkeligt at du er gravid" Faktisk lidt sødt hvis jeg skal være ærlig 

Tror det er fordi vi havde indstillet os på at der i hvert fald ville gå et år inden vi var gravide og så kom det næste med det samme, i hvert fald første gang vi forsøgte at finde min ægløsning

Og hvad ville jeg så med det her?? Nok mest af alt sige..... Jeg tror jeg er gravid 

Weeeeeeeeeeeeeeee stort tillykke til jer... og du skal nok være klar når først bebs kommer...

Majbritt

Anmeld

2. januar 2011

mortilfreja

Stort tillykke med den positive test :-) ja der melder sig altid en masse spørgsmål når man ser de to streger men det gør der for os alle. Det skal nok gå. Og når den første overraskelse har lagt sig så vil du gå med et stort smil på læberne og glæde dig ubeskriveligt meget. Held og lykke med graviditeten og et stort kram herfra :-)

Anmeld

2. januar 2011

nahoje

Stort tillykke  Jeg havde det på samme måde. Det var også en overraskelse at blive gravid så hurtigt, når man havde forventet der ville gå noget længere tid. Men dejligt er det, og vi har jo 9 måneder til at gå og vænne os til det.

Anmeld

2. januar 2011

MosterA

Tak piger hvor er I søde. Ja det er meget overvældende pludselig at skulle være mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.