får de mon hendes fødsel stoppet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

JuelZ

det er nemlig aaalt for tidligt... Min veninde ligger på hospitalet med kraftige veer og er 4 cm i åben og 7cm livmorhals og en baby der er 3cm fra at ligge rigtigt... Hun er kun 28+3 henne så det er alt for tidligt.. Nogen der har prøvet noget lignende ?

Kryds fingre sammen med mig om at de kan nå og stoppe det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Isabella_mor

åh nej dog.. håber for hende at de får fødslen stoppet.. men hvis de ikke gør, så er der alligevel chancer for at babyen overlever...

de er så dygtige på hospitalerne at de har reddet babyer der er født helt ned til uge 24...  for at det går godt..

Anmeld

2. januar 2011

JuelZ

isabellamor skriver:

åh nej dog.. håber for hende at de får fødslen stoppet.. men hvis de ikke gør, så er der alligevel chancer for at babyen overlever...

de er så dygtige på hospitalerne at de har reddet babyer der er født helt ned til uge 24...  for at det går godt..

Jaaa Lige Præcis ! Men altså han/hun vil bare ikke ligge inde i mavsen mere, nu vil h!n ud men hendes vand er jo heldigvis ikke gået hvis man skal sige det sådan..

Anmeld

2. januar 2011

twinboys

TinaMajdah91Juel skriver:

det er nemlig aaalt for tidligt... Min veninde ligger på hospitalet med kraftige veer og er 4 cm i åben og 7cm livmorhals og en baby der er 3cm fra at ligge rigtigt... Hun er kun 28+3 henne så det er alt for tidligt.. Nogen der har prøvet noget lignende ?

Kryds fingre sammen med mig om at de kan nå og stoppe det

Det har jeg fødte i uge 25+0 uden mit vand var gået...

Håber bebs bliver inde et stykke tid endnu...

Får hun ikke vehæmmende medicin

Anmeld

2. januar 2011

JuelZ

twinboys skriver:

Det har jeg fødte i uge 25+0 uden mit vand var gået...

Håber bebs bliver inde et stykke tid endnu...

Får hun ikke vehæmmende medicin

Jo det tror jeg. Hun ligger på næstved sygehus og kom derind igår kl 12.. og det væreste er at jeg havde en drøm om at hun gik i fødsel, også får man et opkald hertil morgen at hun ligger med kraftige veer og skal ligge der til imorgen

Anmeld

2. januar 2011

twinboys

TinaMajdah91Juel skriver:

Jo det tror jeg. Hun ligger på næstved sygehus og kom derind igår kl 12.. og det væreste er at jeg havde en drøm om at hun gik i fødsel, også får man et opkald hertil morgen at hun ligger med kraftige veer og skal ligge der til imorgen

Ønsker din veninde held og lykke... og lige et lille oplysning... Jo flere dage hun ligger inden bebs kommer ud jo bedre... Og lyse piger (bebs ) er de stærkeste til at komme ud før tid...

Majbritt

Anmeld

2. januar 2011

JuelZ

twinboys skriver:

Ønsker din veninde held og lykke... og lige et lille oplysning... Jo flere dage hun ligger inden bebs kommer ud jo bedre... Og lyse piger (bebs ) er de stærkeste til at komme ud før tid...

Majbritt

jeg siger pænt tak

Anmeld

15. februar 2011

Magsen

hmm, blev lidt nysgerrig.. hvad skete der egentlig? :b

Anmeld

15. februar 2011

JuelZ

Maggieh skriver:

hmm, blev lidt nysgerrig.. hvad skete der egentlig? :b

jamen de fik hendes fødsel stoppet, men hun har fået besked på at være MEGET forsigtig

Anmeld

15. februar 2011

Oliver,Troia&Wictor

min datter er født i uge 26 og hun bliver 1år d.27-2 og hun har det super og har ingen men, hun er bare lille...

men krydser fingre for barnet bliver inde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.