Sidder og udfylder "Mine første år"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

Thereseh

Ihhh, hvor er det hyggeligt. Sidder i pyjamas, med en god smoothie (prøver at være lidt sund i det nye år, slut med chokolade hver dag, ha ha) og udfylder diverse ting i den nye barnets-bog. 

Jeg har købt den som I kan se på billedet, og den er vildt god, med plads til masser af skrift og sjove ting.
Der er link her. 

Hvilken bog har I købt, eller har I selv lavet en ? Må man se billeder?? 

God søndag til alle 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

oo

aj men, jeg er jo sådan en Mor der gemmer ALT og skriver ALT ned, så udover den private blog jeg har, så hun en dag kan læse om hele kampen og glæden og den enorme lykke ved at få hende, så har jeg også "De syv første år" - en bog jeg aaaaaaltid har ønsket mig til mine evt. børn (det var enormt tilfredsstillende endelig at kunne købe den i sommers!) og så var der lige en NS'er der gjorde mig opmærksom på bogen "Lille Sol" den anden dag, så den har jeg også købt  det er jo lidt svært at lade være, når ens datter hedder Sol

Jeg har også en notesbog herhjemme hvor jeg bare skriver helt private beskeder til Sol fra Mor i og så er der selvfølgelig fotoalbummet som jeg allerede arbejder hårdt på

Jojo, hendes liv bliver skam dokumenteret!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. januar 2011

roenlund

Jeg har også de første år... Jeg har bare ikke rigtig fået skrevet noget i den endnu...

Anmeld

3. januar 2011

Thereseh

Tjuhl skriver:

aj men, jeg er jo sådan en Mor der gemmer ALT og skriver ALT ned, så udover den private blog jeg har, så hun en dag kan læse om hele kampen og glæden og den enorme lykke ved at få hende, så har jeg også "De syv første år" - en bog jeg aaaaaaltid har ønsket mig til mine evt. børn (det var enormt tilfredsstillende endelig at kunne købe den i sommers!) og så var der lige en NS'er der gjorde mig opmærksom på bogen "Lille Sol" den anden dag, så den har jeg også købt  det er jo lidt svært at lade være, når ens datter hedder Sol

Jeg har også en notesbog herhjemme hvor jeg bare skriver helt private beskeder til Sol fra Mor i og så er der selvfølgelig fotoalbummet som jeg allerede arbejder hårdt på

Jojo, hendes liv bliver skam dokumenteret!

Hi hi. Jamen det er jo DØD hyggeligt at sidde og skrive. Lige nu er det jo mest info om stamtræ og graviditet, jeg skriver, men glæder mig til at kunne udfylde efter spunken er kommet til verden, klistre billeder ind osv 

Anmeld

3. januar 2011

Thereseh

roenlund skriver:

Jeg har også de første år... Jeg har bare ikke rigtig fået skrevet noget i den endnu...

Mon ikke det kommer? 

Anmeld

3. januar 2011

ChatH

Thereseh skriver:

Ihhh, hvor er det hyggeligt. Sidder i pyjamas, med en god smoothie (prøver at være lidt sund i det nye år, slut med chokolade hver dag, ha ha) og udfylder diverse ting i den nye barnets-bog. 

Jeg har købt den som I kan se på billedet, og den er vildt god, med plads til masser af skrift og sjove ting.
Der er link her. 

Hvilken bog har I købt, eller har I selv lavet en ? Må man se billeder?? 

God søndag til alle 

Den ser sørme fin ud, tror jeg vil ønske mig den til dåben

Anmeld

3. januar 2011

Thereseh

Chatarina skriver:

Den ser sørme fin ud, tror jeg vil ønske mig den til dåben

Det er da en super god idé 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.