Tvillingeammepude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.443 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

mullesmith2

Jeg fik købt en tvillingeammepude der hedder ez2nurse, da jeg havde store forhåbninger om at kunne komme til at amme mine drenge. Men de var desværre lidt sløve til at spise i starten så det endte med de fik lidt sonde og drak af et lille glas og ellers fik sutteflaske. Så ammepuden blev kun lige brugt ganske få gange ude på sygehuset. Så hvis der er nogen der står og venter tvillinger og gerne vil amme så har jeg en super god ammepude som jeg gerne vil sælge.

Knus mulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

bullerbassen

mullesmith2 skriver:

Jeg fik købt en tvillingeammepude der hedder ez2nurse, da jeg havde store forhåbninger om at kunne komme til at amme mine drenge. Men de var desværre lidt sløve til at spise i starten så det endte med de fik lidt sonde og drak af et lille glas og ellers fik sutteflaske. Så ammepuden blev kun lige brugt ganske få gange ude på sygehuset. Så hvis der er nogen der står og venter tvillinger og gerne vil amme så har jeg en super god ammepude som jeg gerne vil sælge.

Knus mulle

Hvad skal den koste ??

MIn søster har også lige fået tvillinger og hun har snakket om denne ammepude. Vil lige skrive til hende ..

Du bor i Nordlylland ik

Anmeld

2. januar 2011

mullesmith2

bullerbassen skriver:

Hvad skal den koste ??

MIn søster har også lige fået tvillinger og hun har snakket om denne ammepude. Vil lige skrive til hende ..

Du bor i Nordlylland ik

Havde tænkt den skulle koste 600kr da den kostede 800kr fra ny. Den er i farven grøn som du kan se på linket her.

http://www.e-twins.dk/info.htm

Anmeld

2. januar 2011

mullesmith2

bullerbassen skriver:

Hvad skal den koste ??

Du bor i Nordlylland ik

Jo jeg bor i nordjylland

Anmeld

2. januar 2011

bullerbassen

mullesmith2 skriver:

Jo jeg bor i nordjylland

ok skriver til hende

Anmeld

2. januar 2011

mullesmith2

bullerbassen skriver:

ok skriver til hende

Ok bare iorden  og sig tillykke med tvillingerne. Det er så stort at få to på en gang. Kram

Anmeld

2. januar 2011

bullerbassen

mullesmith2 skriver:

Ok bare iorden  og sig tillykke med tvillingerne. Det er så stort at få to på en gang. Kram

Har lige skrevet  vender tilbage hvis hun er interesseret.

Ja det er stort . Har selv 2 drenge på 9 år

Anmeld

2. januar 2011

mullesmith2

bullerbassen skriver:

Har lige skrevet  vender tilbage hvis hun er interesseret.

Ja det er stort . Har selv 2 drenge på 9 år

Det er herligt med twins  Og sikke meget fokus der er på dem nu hvor Mary også skal have hva...

Anmeld

2. januar 2011

bullerbassen

mullesmith2 skriver:

Det er herligt med twins  Og sikke meget fokus der er på dem nu hvor Mary også skal have hva...

Hun ville kikke herind , så måske hun skriver til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.