I hvor lang tid kunne i ligge på maven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

L-Mortil3

Jeg er 30 uger henne og ligger stadig sådan "semi" på maven, har altid kun kunne sove sådan pga rygsmerter, har sådan en lang graviditetspude der går fra hæl til armhule, og så har jeg den under den ene side, så kan det liiiige lade sig gøre, har dog følt at jeg maste lillebror siden uge 12 ca

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Sabina92

Der gik faktisk ret længe før jeg ikke kunne mere.

Er 31+0 nu og kan ikke længere Før i tiden kunne jeg kun sove hvis jeg lå på maven.

Anmeld

2. januar 2011

AnneBJ

Jeg er 29+0 og ligger stadig på maven, dog med det ene ben bøjet under mig. Det eneste der lider under den stilling er min blære...

Anmeld

2. januar 2011

Rødhætte

Er 25 uger henne og har stadig ingen problemer, ligger dog også med det ene ben bøjet

Anmeld

2. januar 2011

Maja88

har aldrig været god til at ligge på maven på grund af ryggen, men altså her sidste dag lå jeg på maven i et kvarter og det gik super, var kun på ryggen jeg sagde stop. jeg er 30+3 i dag

Anmeld

2. januar 2011

sarahb

hele vejen igennem graviditeten...

Anmeld

2. januar 2011

Moar2011

jeg er 18+4 idag og jeg sover sådan halv om på maven, eller hva man skal sige

Anmeld

2. januar 2011

Tinehh

Er i dag 27+4 .. og jeg kan kun ligge på siden og så halvvejs på maven, fordi ellers så er det godt nok ubehageligt.. Sådan har det været siden uge 12..  Men i de her dage har jeg det bedst med at sove på ryggen faktisk.. ØV ØV!

Anmeld

2. januar 2011

Nattøs

Sjovt at enmet fandtes jeg tænkte faktisk på det i nat

Da jeg lå på maven og tænkte på, om jeg ikke ville mase det barn"som engang kommer der ind" hvis jeg lå på maven

Anmeld

2. januar 2011

Mullebergen

Første gang lå jeg på maven hele graviditeten (fødte 34+1)

Anden gang måtte jeg give fortabt 25+ og som elendigt de efterfølgende 12 uger indtil jeg fødte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.