Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kender den desværre ikke Kender nogen der har en emmaljunga edge duo combi. Det er en super vogn
Hvad er det for en du har kigget på?
Jeg kender ikke den du vævner, men jeg har en barnevogn til salg hvis det er
En Emma, men satser på den er god :-) Tak henni, men har bestilt barnevogn, det var min mor der ville købe en og have den stående til når vi kommer :-)
Kender nogen der har en barnevogn fra Scandia og den er lidt løs i det og måske ikke lige den bedste barnevogn.
Vil din mor have kombivognen?(:
Barnepigen skriver: Kender nogen der har en barnevogn fra Scandia og den er lidt løs i det og måske ikke lige den bedste barnevogn. Vil din mor have kombivognen?(:
BetinaMikkel skriver: Okay. Ja min mor bor er stykke fra os så hun ville købe en kombivogn så vi ikke skal have vores med hele tiden hun er ikke gravid (heldigvis) thi...
Okay. Ja min mor bor er stykke fra os så hun ville købe en kombivogn så vi ikke skal have vores med hele tiden hun er ikke gravid (heldigvis) thi...
Okay. Kan godt se det er en god ide at mormor har en vogn til at stå. Godt hun ikke er gravid(: hehe
Man kan få så mange kombivogne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128