nysgerrighed eller fornuften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

hej piger. Min nysgerrighed kalder på endnu en scannnig. jeg har bestilt en tid til endnu en scanning som så er i morgen. men problemet er ikke at få betalt for scanningen men at jeg 2 uger efter bliver indkalt til 12 ugers scanningen. om det så overhovedet kan betale sig? det er ikke af vigtige årsager jeg vil scannes for. Men for at se hvor stor den lille er - de små bevægelser i ben og arme jamen bare nysgerrighed .. og for at sætte kæresten i mere forståelse.

jeg er 10+1 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Missi

Syntes det er penge ud af vinduet når du skal til NF om et par uger

Anmeld

2. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Missi skriver:

Syntes det er penge ud af vinduet når du skal til NF om et par uger

okey tak for svaret

Anmeld

2. januar 2011

betiinsen

Valgte selv at tage en scanning i uge 10 eller 11, selvom jeg havde været til scanninger inden og snart skulle til NF... Var meget bekymret i starten og det hjalp mig, men det ville være dejligst hvis du kan vente Jeg synes ikke man får så meget for scanningen i starten, men når du kommer til scanning efter uge 12, er der meget mere at se..Men det er altid rart at få tjekket om alt er fint

Anmeld

2. januar 2011

Muffinmus

vil tro du ville synes det var langt sjovere at bruge de penge f.eks uge 16, der er god chance for at se kønnet og der er masser af str der i stedet for:-)

fik selv en scanning uge 16+0 tror jeg...eller 17+0, så det var 4-5 uger før md scanningen, min md scanning var først uge 22... og det var en fed scanning hvor man kunne se alt derinde:-)

Og ellers har jeg prøvet en scanning uge 9, den var også god, men det var jo mest en kartoffel med ben og arme:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.