Lisa fra Herlev

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

Fines mor

Har i set, at poitiet formoder at det er Lisa de har fundet... hold op hvor er det godt nok synd for den lille dreng på 4 år!!!!

Tænk hvis det er hans far der har gjort det...håber der er en god familie, som kan tage over nu//

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

wamse

Hvor er det bare synd for drengen

Hvis man så går ud fra det er hendes eks, gad vide, hvad pokker der får et menneske til at tage et andet menneskes liv, sikkert over en uenighed. Hvordan kan man være så egoistisk, og ødelægge sønnens liv på denne måde.

Stakkels lille dreng

Anmeld

2. januar 2011

twinboys

Åhhh for søren da... Godt de har fundet hende men sørgeligt meget sørgeligt...

Stakkels stakkels lille dreng

Majbritt

Anmeld

2. januar 2011

Malene84

PUHAA  Godt hvis de har fundet hende, så familie, venner osv. kan få afsluttet det "ordentligt"!! men ja, hvordan kan man gøre sådan noget... han må sgu da ha tænkt at han ville blive fanget og drengen så hverken har far eller mor

Anmeld

2. januar 2011

oo

vi gik og snakkede om det igår hvor jeg sagde, at jeg synes det er skræmmende hvor mange mennesker der har meget kort imellem "nu er jeg virkelig virkelig gal på dig" til "nu slår jeg dig ihjel". Jeg har da også prøvet at være fuldstændig afsindig arrig eller bare virkelig virkelig såret og ydmyget af andre mennesker, og jeg har endda mennesker fra mit liv som jeg virkelig ønsker død og ødelæggelse for af hele mit hjerte, men jeg kunne ALDRIG krydse den grænse og rent faktisk slå nogen ihjel. Eller bare skade dem fysisk! Jeg har ikke engang nogensinde været ved det punkt hvor man tænkte "så nu går det galt".

Jeg ved ikke...er det bare mig der synes der er utrolig kort fra følelse til handling hos nogle mennesker??

Anmeld

2. januar 2011

TbCp

Åhh jeg håber virkelig virkelig ikke at det er ex-manden der har gjort det.... kan slet ikke forstå at han ville kunne gøre det mod sin søn, så håber godt nok at han bliver renset

Anmeld

2. januar 2011

Mumto3

Tjuhl skriver:

vi gik og snakkede om det igår hvor jeg sagde, at jeg synes det er skræmmende hvor mange mennesker der har meget kort imellem "nu er jeg virkelig virkelig gal på dig" til "nu slår jeg dig ihjel". Jeg har da også prøvet at være fuldstændig afsindig arrig eller bare virkelig virkelig såret og ydmyget af andre mennesker, og jeg har endda mennesker fra mit liv som jeg virkelig ønsker død og ødelæggelse for af hele mit hjerte, men jeg kunne ALDRIG krydse den grænse og rent faktisk slå nogen ihjel. Eller bare skade dem fysisk! Jeg har ikke engang nogensinde været ved det punkt hvor man tænkte "så nu går det galt".

Jeg ved ikke...er det bare mig der synes der er utrolig kort fra følelse til handling hos nogle mennesker??

Det er et totalt skud i tågen og jeg har INTET belæg for at det er rigtigt/forkert,

men jeg kan ikke lade være med at tænke på hvad alle de computerspil og film gør ved folk. Man oplever jo gang på gang at det er i orden at man 'slår ihjel', at der ikke sker noget ved det, måske bliver man ovenikøbet 'en helt' og set op til, at man kunne gøre det (altså her tænker jeg på film....der er jo tit nogle helte som slår temmelig mange mennekser ihjel og hvor man som tilskuer tænker at 'det var godt gået') -og når ens erfaring er, at det ikke har konsekvenser at man slår ihjel (computerspil) eller at man bliver til en helt (film), ja så tror jeg at det er blevet lidt sværer for folk at se HVOR STOR forskel der er på film/spil og virkeligheden!!!

-men som sagt kan det være jeg er helt ude i hampen.... Jeg kan dog huske at jeg engang læste en spilleforkser fra DPU som sagde at man skulle tænker over hvilke spil man lod sine børn spille, for det var naivt at tro at det INGEN påvirkning havde på børnene, at de blev trænet i at blive seriemodere via computerspil.

Anmeld

2. januar 2011

Fines mor

Tjuhl skriver:

Det er IKKE kun dig som føler det sådan Men der er sket nogle voldsomme drab i Danmark på det sidste, hvor der har været en del børn indbandet. Men det handler om, at hvis ikke jeg må få hende, eller få det som jeg vil ha det, så gør jeg bare noget!!!! Hvorfor ikke lade folk gå?? Det undre mig også, at når man har fået børn sammen, så slår det bare klik for nogle, og så skal de personer ikke være her længere - i dont get it !!!!

Anmeld

2. januar 2011

MorTilGustav

Det er hendes eks der er anholdt, men er det barnets far? Synes jeg ikke jeg har hørt nogen steder. Troede det var ham der havde sønnen da hun forsvandt?  
Uanset hvad, er det uhyggeligt! Men vil da virkelig ikke håbe for barnets skyld at det er hans far

Anmeld

2. januar 2011

Fines mor

MorTilGustav skriver:

Det er hendes eks der er anholdt, men er det barnets far? Synes jeg ikke jeg har hørt nogen steder. Troede det var ham der havde sønnen da hun forsvandt?  
Uanset hvad, er det uhyggeligt! Men vil da virkelig ikke håbe for barnets skyld at det er hans far

Jeg mener det er barnets far, men nu  bliver jeg da usikker på om det forholder sig således:-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.