Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej. Jeg søger en søskendevogn Så hvis i ligger inde med en i skal have solgt eller kender nogen som skal , må i meget gerne sige til Gerne en af de her :
- Basson duo twin
- First wheels city twin
- Carena double swing
- Mia moda twin
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: vi har first wheels city twin, den er såååå fed.. Men skal desværre ikke af med den allerede... Ellers kunne du købe, vi har ALT i udstyr til den, hvis du skulle mangle hvis du finder den. Ekstra sæde, kalecher nye farver til vognen osv.
vi har first wheels city twin, den er såååå fed.. Men skal desværre ikke af med den allerede... Ellers kunne du købe, vi har ALT i udstyr til den, hvis du skulle mangle hvis du finder den. Ekstra sæde, kalecher nye farver til vognen osv.
Vil du ikke fortælle lidt om den ? Jeg faldt først over den i går og synes nemlig at den ser rigtig god ud. Jeg skal bruge den til min datter på 2 år og en nyfødt. Er den optimal til det ? Og vis meget gerne billeder af din så jeg kan se den i brug
Mvh Sarah
Mama2980 skriver: Vil du ikke fortælle lidt om den ? Jeg faldt først over den i går og synes nemlig at den ser rigtig god ud. Jeg skal bruge den til min datter på 2 år og en nyfødt. Er den optimal til det ? Og vis meget gerne billeder af din så jeg kan se den i brug Mvh Sarah
Hej. Jeg søger en søskendevogn Så hvis i ligger inde med en i skal have solgt eller kender nogen som skal , må i meget gerne sige til Gerne en af de her : - Basson duo twin - First wheels city twin - Carena double swing - Mia moda twin
Kender ikke lige de vogne der.
Jeg har fundet nogle videoer med First wheels city twin. Der er flere på youtube. http://www.youtube.com/watch?v=NzsJpcKI2rc&NR=1&feature=fvwp
http://www.youtube.com/watch?v=l1gwsgeKulM&feature=channel
https://www.baby.dk/debat/81828pi1/babyudstyr/har-en-masse-boern-ting-toej-og-tvilling-barnevogn-til-salg-.aspx
sarahb skriver: ja det er det samme som mine, den er super når man har begge med ud og rigtig nem at håndtere. og designet er sååå fint, der er bare ikke stor kurv neden under så vi har et net over håndtaget, hvis jeg skal handle med begge... har desværre ikke billeder da den lille kun er 1 mdr så den har kun været brugt 4 gange..
ja det er det samme som mine, den er super når man har begge med ud og rigtig nem at håndtere. og designet er sååå fint, der er bare ikke stor kurv neden under så vi har et net over håndtaget, hvis jeg skal handle med begge... har desværre ikke billeder da den lille kun er 1 mdr så den har kun været brugt 4 gange..
Skal man købe noget ved siden af for at en nyfødt kan være der i? eller hvordan fungerer det ?
Tusind tak for svar, den er så fin Har desværre kun kunne finde den i rød og ved ikke helt om den kan gå til begge køn
Mama2980 skriver: Skal man købe noget ved siden af for at en nyfødt kan være der i? eller hvordan fungerer det ? Tusind tak for svar, den er så fin Har desværre kun kunne finde den i rød og ved ikke helt om den kan gå til begge køn
Så lige filmene og man kan montere en lift på? Hvor smart. hehe, ved i hvor man kan købe den henne ?
sarahb skriver: nej bare der er en lift med... så er den jo også til nyfødte...jeg tror jeg har ekstra til min så den kan skiftes til helt creme, helt nyt.
nej bare der er en lift med... så er den jo også til nyfødte...jeg tror jeg har ekstra til min så den kan skiftes til helt creme, helt nyt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128