Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej får su lige nu, og læste mig til at jeg får 12 ekstra su klip, når jeg får den lille.. hmm men så læste jeg også nogle steder at man for forhøjet sit fradrag? nogen der ved hvor meget?
knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
igen der ved det?
Altså du får ikke forhøjet skattefradrag når du får barn, hvis det er det du mener?
louise4060 skriver: Altså du får ikke forhøjet skattefradrag når du får barn, hvis det er det du mener?
jo det gør man, det er det der grøn chek mener jeg det hedder kig evt på din forskuds opgørelse jeg får 600 i kompencacion og 1300 for mig selv alene.
okay kan man se det derinde.. må jeg hellere tjekke så
Louise mortil4 skriver: jo det gør man, det er det der grøn chek mener jeg det hedder kig evt på din forskuds opgørelse jeg får 600 i kompencacion og 1300 for mig selv alene.
ja men grøn check har intet at gøre med dit fradrag..
louise4060 skriver: ja men grøn check har intet at gøre med dit fradrag..
Det er da noget der bliver regnet med når de udregner mit fradrag, mit steg i hvertald da det kom på
ved slet ikke hvad en grøn check er?
Louise mortil4 skriver: Det er da noget der bliver regnet med når de udregner mit fradrag, mit steg i hvertald da det kom på
okay det lyder underligt for mit fradrag steg ikke men fik grøn check ved siden af.. står der også på mit skattekort
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128