Min av/øv weekend........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. september 2008

H+S Skjolgborg.

Steen slå græs i går også kom en dame og vi stod og snakke om vores og hendes.Så høre jeg græstslåmaskinen larmer steen køre over nået og i det jeg kigger og stå lidt på tær retter rygge og se nået rundt sort komme det lige mod mig og bang faldt let sammen hånden på kigge ser blod og skriger og steen slukke den kommer løben jeg ser mega blod på min hånd..en flintsten have ramt mig.det gik så strækt. sad derud i 4.jeg fik 3 sting sagde hun men vi kan kun se 2 skulle have haft 4 hun har kun lave/sat to i midten ikke i sidserne.Det se ikke vildt pænt.Hun var nu ellers super sød. jeg var mega bange og hvid i hovede... i kan se billede..Hvis det ikke var fordi jeg rette ryggen og stor lidt på tæren have jeg være blind helt sikkert sagde de derud Det gør bare stadig ret ondt min kæbe skal tjekkes om 5 dage og stinge ud.ja og nu skal alle mine tænder ud en efter en de er SLEMME I FORVEJEN. :'(Knus fra Henriette:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2008

H+S Skjolgborg.

vores og hendes= vores hund og hendes hund(hunden)
vi fik solgt vores senere i går.. fik ikke sagt fravel men vi skal derned med hans bog(stamtavlebog)

Anmeld

9. september 2008

twinboys

Nej sikke da en aften...

Godt den ikke ramte dig i øjet...

Ønsker dig god bedring...

Majbritt(H)

Anmeld

9. september 2008

Pia.

Hold da op, det lyder sørme grimt. godt det ikke var være end det er... Slog du også tænderne siden de skal ud eller læser jeg forkert ?

God bedring med det.(H)

Anmeld

9. september 2008

H+S Skjolgborg.

PiaR skriver:

Hold da op, det lyder sørme grimt. godt det ikke var være end det er... Slog du også tænderne siden de skal ud eller læser jeg forkert ?

God bedring med det.(H)

ja lidt tre tænder..

Anmeld

9. september 2008

MorCamilla

Sikke for en dag du har haft dig altså.. Hvor uheldig kan man være...
Rigtig god bedring til dig...:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.