Sådan finder man indre ro...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Skouboe

Hej allesammen...

Jeg læste i en buddistisk bog forleden at den bedste måde at opnå indre ro på, er at gøre alle de ting du har påbegyndt færdige....

Så jeg så mig rundt i huset for at se hvad jeg havde påbegyndt og ikke fået gjort færdigt...

... og nu har jeg drukket resten af rød- og hvidvinen, Baileyen, Vodkaen, Kahluaen, spist resten af pakken med Ketoganer og en æske med fyldt chokolade - og jeg tror altså de buddister har fat i noget...

Jeg er HELT rolig nu...

Godt nytår allesammen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Ann.

LOOOOOOOOOOOOOOOOL - 

Måtte altså virkelig trække på smilebåndet af dit indlæg

Anmeld

1. januar 2011

mariamiss6

haha den var nu meget god.... troede jo lige det var et jeg-har-været-aktiv indlæg

Anmeld

1. januar 2011

Laulund87

1. januar 2011

Skouboe

mariamiss6 skriver:

haha den var nu meget god.... troede jo lige det var et jeg-har-været-aktiv indlæg

Nej, nej - det er først senere de kommer... ikke 1. januar

Anmeld

1. januar 2011

Zafir

Jeg fik den sendt på norsk igår...

Der var lige en sætning mere :

For filans i fusen jeg har det GODT nu Det virker! - Det eneste jeg bare ikke forstår, er hvorfor politiet prøver at få mig ned fra taget

Anmeld

1. januar 2011

Skouboe

Zafir skriver:

Jeg fik den sendt på norsk igår...

Der var lige en sætning mere :

For filans i fusen jeg har det GODT nu Det virker! - Det eneste jeg bare ikke forstår, er hvorfor politiet prøver at få mig ned fra taget

Så fik jeg også lige endnu et grin - Tak

Anmeld

1. januar 2011

eElak

*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

Anmeld

1. januar 2011

K&S

Skouboe skriver:

Hej allesammen...

Jeg læste i en buddistisk bog forleden at den bedste måde at opnå indre ro på, er at gøre alle de ting du har påbegyndt færdige....

Så jeg så mig rundt i huset for at se hvad jeg havde påbegyndt og ikke fået gjort færdigt...

... og nu har jeg drukket resten af rød- og hvidvinen, Baileyen, Vodkaen, Kahluaen, spist resten af pakken med Ketoganer og en æske med fyldt chokolade - og jeg tror altså de buddister har fat i noget...

Jeg er HELT rolig nu...

Godt nytår allesammen!

Anmeld

1. januar 2011

Manakauapo

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.