Svag blødning 9+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej søde piger.

Har lige i et spørgsmål:

Efter terminsberegneren her på baby.dk, skulle jeg være 9+6 idag.

Jeg har lige været ude og tisse, og af gammel vane, tjekker jeg toiletpapiret, og der er en rød stribe på. Ikke meget blod, men der er noget rødt på papiret...

Skal jeg være urolig??

Jeg har ikke ondt i maven eller noget....

Ved godt at der stadig er risiko for abort når jeg ikke er længere henne, men håber selvfølgelig på det bedste....

Hvad ville i gøre piger??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

A&F

Blødning er som regl ikke godt i graviditeten, men nogle gange er det helt harmløst og det kan være fordi dine slimhinder er lidt for følsomme, det kan også forekomme efter samleje, eller hvis du har båret noget tungt.. Har selv oplevet det et par gange, hvor jeg så talte med lægen, og der var intet galt..

Du skal først bekymre dig, hvis det fortsætter, og du får smerter.

Håber det snart går over,

Anmeld

1. januar 2011

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Blødning er som regl ikke godt i graviditeten, men nogle gange er det helt harmløst og det kan være fordi dine slimhinder er lidt for følsomme, det kan også forekomme efter samleje, eller hvis du har båret noget tungt.. Har selv oplevet det et par gange, hvor jeg så talte med lægen, og der var intet galt..

Du skal først bekymre dig, hvis det fortsætter, og du får smerter.

Håber det snart går over,

Okay, tusind tak for svar

Håber alt er som det skal være....

Nu jeg tænker efter, så for et par dage siden var der også noget svagt rødligt på toiletpapiret, men igen ikke meget... Og da jeg et par timer senere gik på toilettet, var der ingenting...

Så håber jeg "bare" er en af dem, som får lidt pletblødning, og at alt ellers er ok

Anmeld

1. januar 2011

Janni.

Anonym skriver:

Okay, tusind tak for svar

Håber alt er som det skal være....

Nu jeg tænker efter, så for et par dage siden var der også noget svagt rødligt på toiletpapiret, men igen ikke meget... Og da jeg et par timer senere gik på toilettet, var der ingenting...

Så håber jeg "bare" er en af dem, som får lidt pletblødning, og at alt ellers er ok

krydser fingre for at alt er godt 

Anmeld

1. januar 2011

Anonym trådstarter

Buito skriver:

krydser fingre for at alt er godt 

1000 tak  Det håber jeg godt nok det er, for ellers bliver både manden og jeg godt nok kede af det

Men prøver at lade være med at bekymre mig... Det hjælper jo ikke noget...

Anmeld

1. januar 2011

Janni.

Anonym skriver:

1000 tak  Det håber jeg godt nok det er, for ellers bliver både manden og jeg godt nok kede af det

Men prøver at lade være med at bekymre mig... Det hjælper jo ikke noget...

Nemlig selvom det er så hulens svært at lade være med at bekymre sig. 

Anmeld

1. januar 2011

Muffinmus

har oplevet samme tegn hvor fostret var dødt derinde, men har også oplevet det med min datter hvor det ikke betød noget som helst, så det er svært at sige om det bare en lidt slimhinder der driller dig, eller blærebetændelse eller noget der farver.

Anmeld

1. januar 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

har oplevet samme tegn hvor fostret var dødt derinde, men har også oplevet det med min datter hvor det ikke betød noget som helst, så det er svært at sige om det bare en lidt slimhinder der driller dig, eller blærebetændelse eller noget der farver.

Okay... håber på det sidste.... Jeg har en lægetid på mandag, så medmindre der sker noget voldsomt inden der, så kan min læge forhåbentlig opklare hvad det skyldes...

1000 tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.