Foto fremkaldelse på nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

oo

Rose <3 skriver:

Hvis de dukker op!!!!

Sidste år (eller det var jo så i 2009) der havde jeg bestilt julekort derinde, de skrev de var afsendt i starten af dec. så var de alligevel ikke afstendt, så blev de afstendt, så var der en anden dame der modtog dem, og laaaangt om længe den 23 dec. kl. 21:00, modtog jeg mine julekort... (i en døgnboks da jeg ikke var hjemme)

Men jeg ved faktisk godt zafir er glad for den side og aldrig har haft problemer med dem. Så jeg Xér for det er det samme hos dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Klumpe-dumpe

TrineLærke skriver:

En veninde har lige fortalt mig at hun fik fremkaldt 2000 billeder fra foto.com og hun fik dem efter 4 dage.

Men selvfølgelig vil der altid være dårlig erfaring med forskellige ting

Ja selvf.

Hvis du bestiller der igennem, håber jeg også det kommer til at gå nemt for dig

Anmeld

1. januar 2011

tinasmor

Bruger Bilka, for jeg har aldrig så mange billeder. (maz 30-40 stykker af gangen) og så henter jeg selv. De har vundet en eller andet test i forhold til kvaliteten på billedet. Vi er meget glade for dem. Men hvis det er rigtig mange, så kan det sikkert godt betale sig at bestille et sted på nettet.

Anmeld

1. januar 2011

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

Har du ikke fået et track and trace nr? For så kan du forhåbenligt følge dem.

(Selvom jeg også fik det første gang, hvor de var afstendt men alligevel ikke, for det var slet ikke mit nr. det var på en anden pakke)

Men måske du har dem på mandag, det håber jeg da i hvert fald.

Anmeld

1. januar 2011

fif

Line&Liam skriver:

Vi printer somregel billeder ud på www.foto.com da de er billige og man får flotte billeder, har dog været noget utilfreds med at de hæver pengene med det samme og først sender, sommetider flere uger efter.

Nu har vi prøvet www.print2people.dk , de er liiidt dyere men FANTASTISK kvalitet og service!! Klart anbefalingsværdige!

Anmeld

1. januar 2011

L-Mortil3

Ellers er www.pixum.dk også en ok konkurrent, men foretrækker KLART www.print2people.dk

Som skrevet før foto.com leverer flotte produkter, NÅR de bliver leveret. Men det er lidt et gamble, for man ved aldrig hvornår de sender, og hvornår man får sine ting.

Anmeld

1. januar 2011

BabyMus

Jeg bruger også Pixum. (:

Har både fået fremkaldt billeder og andre af deres fotoprodukter man kan lave derinde.

Anmeld

1. januar 2011

mor-til-vanessa

TrineLærke skriver:

Er der nogen der gør det?

Har hørt det kan være ret billigt - så hvis nogen har en hjemmeside, så ville jeg blive glad

jeg har brugt fotogo og det var gode billeder og til billige penge, og de kom inden få dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.