Velkommen 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Rosa

Hej folkens! 

Vi holdt en dejlig babyfamilie-fest med 2 andre par som også har fået børn i 2010, Jonte var ældst (og havde desuden feber og kunne ikke sove for larmen) men det var en rigtig hyggelig aften!!! God mad, god vin og fantastisk selskab! 

Her er lidt billedspam og RIGTIG GODT NYTÅR!!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Bavianis

For satan Rosa - hvad er det for noget femmi-snas du har givet Jonte på hovedet??

Anmeld

1. januar 2011

Diana...

Ej hvor hyggeligt, og kanon at alderen mellem dem ikke er særlig stor. 

Øv med feber og ikke kunne sove for larmen. God bedring med ham. 

Super gode billeder kan bedst lide det anden nederste. Og hold op hvor er du smuk (ja som altid). 

Godt nytår til jer også. 

Anmeld

1. januar 2011

Diana...

Bavianis skriver:

For satan Rosa - hvad er det for noget femmi-snas du har givet Jonte på hovedet??

hahaha. 

Anmeld

1. januar 2011

Rosa

Bavianis skriver:

Hahaha, det sagde de andre også - "han er en sød lille pige, hva?"  Det var helt tilfældigt at det lige var den han fik fat i, og så var det den med den mindste bøjle så den passede  Han fangede vidst slet ikke at han havde den på  Men bare vent til fastelavn - vi mødre har aftalt at alle 3 drenge skal klædes ud som piger, og fotograferes så vi har noget at forhandle med i teenageårene  

Anmeld

1. januar 2011

Rosa

Diana... skriver:

Ej hvor hyggeligt, og kanon at alderen mellem dem ikke er særlig stor. 

Øv med feber og ikke kunne sove for larmen. God bedring med ham. 

Super gode billeder kan bedst lide det anden nederste. Og hold op hvor er du smuk (ja som altid). 

Godt nytår til jer også. 

Godt nytår, søde Diana! Hvad med lidt billedspam hjemme fra jer, og måske et lillebitte mavebillede? 

Anmeld

1. januar 2011

Bavianis

Rosa skriver:

Hahaha, det sagde de andre også - "han er en sød lille pige, hva?"  Det var helt tilfældigt at det lige var den han fik fat i, og så var det den med den mindste bøjle så den passede  Han fangede vidst slet ikke at han havde den på  Men bare vent til fastelavn - vi mødre har aftalt at alle 3 drenge skal klædes ud som piger, og fotograferes så vi har noget at forhandle med i teenageårene  

Hehe - det er bare en OK teenageplan! Min mor sagde hun overvejede at aflive min søster efter hun havde oplevet mig i teenageårene...

Anmeld

1. januar 2011

Diana...

Rosa skriver:

Godt nytår, søde Diana! Hvad med lidt billedspam hjemme fra jer, og måske et lillebitte mavebillede? 

Jamen der skete ikke det store hjemme hos os  Vi var bare os 3. Vi skulle ha været hjemme os et vennepar hvor der også kom nogen andre par men pga mit bækken osv ville jeg ikke kunne klar en hel aften der så vi besluttet at melde afbud (det trængte jeg ellers til). 

Så vi tog bare ud og spise på jensens os 3 det tager jo ikke så lang tid også hjem igen, og det var hyggeligt og super rart at jeg bare kunne lægge mig når jeg havde brug for det he he. 

Men jeg har da et lille billed af banditten. Han ville så ikke have så fin hat på som jonte havde på, men en dukke undertrøje ville han gerne 

Mave billed hmm inden jeg føder skal der måske nok komme et he he. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. januar 2011

Rosa

Diana... skriver:

Jamen der skete ikke det store hjemme hos os  Vi var bare os 3. Vi skulle ha været hjemme os et vennepar hvor der også kom nogen andre par men pga mit bækken osv ville jeg ikke kunne klar en hel aften der så vi besluttet at melde afbud (det trængte jeg ellers til). 

Så vi tog bare ud og spise på jensens os 3 det tager jo ikke så lang tid også hjem igen, og det var hyggeligt og super rart at jeg bare kunne lægge mig når jeg havde brug for det he he. 

Men jeg har da et lille billed af banditten. Han ville så ikke have så fin hat på som jonte havde på, men en dukke undertrøje ville han gerne 

Mave billed hmm inden jeg føder skal der måske nok komme et he he. 

Han er da bare så DEJLIG, Lucasbassen!!!  Der er blæs i ham, kan man se  Det lyder også rigtig hyggeligt, jeg håber dit bækken belønner dig i dag! 

Anmeld

1. januar 2011

Rosa

Bavianis skriver:

Hehe - det er bare en OK teenageplan! Min mor sagde hun overvejede at aflive min søster efter hun havde oplevet mig i teenageårene...

Hahaha, åhh forældre!!! Min far sagde som det første, da vi fortalte at vi skulle have en pige "HA!!! Det har I fandme godt af" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.