Dilemma. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser. Har brug for hjælp. Håber nogen vil give deres mening.

Årh suk jeg ka ik finde ud af hva jeg skal.  Planen er at min søn og jeg ska med Min mand og hans arbejde (lærer på en specialskole) på skitur. Køre en søndag nat  og er hjemme fredag middag ca. Men ska køre ca 9-10 timer hver vej og meget af tiden deroppe er min søn og jeg alene når han ik må være ude i frosten særlig længe af gangen. Det er ik særlig fedt. Og ska jo bo sammen med de andre. Alternativet er at jeg og min søn ska være alene herhjemme i de dage. Jeg kanVIRKELIG IKKE li at være alene om aftenen og natten
Har ferie den uge så ska bare sidde herhjemme alene hver dag mens min søn er i vuggestue. Det ku jeg nok godt klare men ik aftenerne og nætterne. Hvis vi blir hjemme er vi heller ik sammen med min mand på hans fødselsdag men til gengæld ska vi ik købe skitøj til mig og få passet hunde. Men hvis jeg holder ferie den uge så risikerer jeg at sku på kursus/job i uge 7 hvor min mand har ferie. Øv jeg syns det er svært. Hvis bare det var en eller to dage men det er jo 5 nætter hva syns I at jeg skal gøre????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

ekzunz

Hvorfor bliver du ikke hjemme og lader være med at holde ferie???? Så kan du holde ferie med din mand i uge 7.

Hvis i har hunde, er det så så slemt at være alene om natten???

Jeg hader det selv, men tænker at en hund ville være lykken...

Anmeld

1. januar 2011

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

Hvorfor bliver du ikke hjemme og lader være med at holde ferie???? Så kan du holde ferie med din mand i uge 7.

Hvis i har hunde, er det så så slemt at være alene om natten???

Jeg hader det selv, men tænker at en hund ville være lykken...

Jo hvis jeg ka få lavet ferien om

Anmeld

1. januar 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Hej tøser. Har brug for hjælp. Håber nogen vil give deres mening.

Årh suk jeg ka ik finde ud af hva jeg skal.  Planen er at min søn og jeg ska med Min mand og hans arbejde (lærer på en specialskole) på skitur. Køre en søndag nat  og er hjemme fredag middag ca. Men ska køre ca 9-10 timer hver vej og meget af tiden deroppe er min søn og jeg alene når han ik må være ude i frosten særlig længe af gangen. Det er ik særlig fedt. Og ska jo bo sammen med de andre. Alternativet er at jeg og min søn ska være alene herhjemme i de dage. Jeg kanVIRKELIG IKKE li at være alene om aftenen og natten
Har ferie den uge så ska bare sidde herhjemme alene hver dag mens min søn er i vuggestue. Det ku jeg nok godt klare men ik aftenerne og nætterne. Hvis vi blir hjemme er vi heller ik sammen med min mand på hans fødselsdag men til gengæld ska vi ik købe skitøj til mig og få passet hunde. Men hvis jeg holder ferie den uge så risikerer jeg at sku på kursus/job i uge 7 hvor min mand har ferie. Øv jeg syns det er svært. Hvis bare det var en eller to dage men det er jo 5 nætter hva syns I at jeg skal gøre????

Hvorfor ikke invitere en veninde eller et familiemedlem til at bo hos dig et par dage?

Anmeld

1. januar 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvorfor ikke invitere en veninde eller et familiemedlem til at bo hos dig et par dage?

Har desværre ik nogen der bor tæt på eller nogen som ik ska på job

Anmeld

1. januar 2011

Margorie

Jeg hader også at være alene- kan slet ikke sove uden min mand er der. Men det med den skiferie lyder altså ikke specielt fedt? Men jeg er også lidt kedelig. Det kunne måske være meget hyggeligt? Din mand ville jo nok synes det var dejligt i var med.. Jeg var personligt, blevet hjemme og sat hundene vagt ved alle døre og vinduer om natten.. Og så prøvet at få rykket min egen ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.