Bepanthol eller zink??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.125 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Lolli

Nogle der bruger disse salver og hvad synes i om dem?

Vi brugte zinksalve til vores store dreng og her ved nummer 2 har vi fået sådan en prøvetube på Bepanthol-salve og synes faktisk det er bedre end zinksalven. Hvad er jeres erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Pige2009

Lolli skriver:

Vi brugte zinksalve til vores store dreng og her ved nummer 2 har vi fået sådan en prøvetube på Bepanthol-salve og synes faktisk det er bedre end zinksalven. Hvad er jeres erfaring?

Bruger kun zink for jeg kender ikke det andet. Er det mon dyrt?

Anmeld

1. januar 2011

JoSiDa-mor

Lolli skriver:

Her hos os er Panthenol-creme (som, så vidt jeg ved, er det samme som Bepanthol) bare super.

Vi bruger det til tør hud, røde numser, forbrændinger, tatoveringer - ja næsten alt...

Anmeld

1. januar 2011

Lolli

Baagøe skriver:

Bruger kun zink for jeg kender ikke det andet. Er det mon dyrt?

Aner ikke hvad det koster. Prøvetuben er ikke tom endnu, så har ikke undersøgt markedet nærmere.

Anmeld

1. januar 2011

Lolli

JoSiDa-mor skriver:

Her hos os er Panthenol-creme (som, så vidt jeg ved, er det samme som Bepanthol) bare super.

Vi bruger det til tør hud, røde numser, forbrændinger, tatoveringer - ja næsten alt...

Ja, det skulle vist være det samme.  Ih, det er åbenbart godt til mange ting.

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

Lolli skriver:

Aner ikke hvad det koster. Prøvetuben er ikke tom endnu, så har ikke undersøgt markedet nærmere.

Elsker også prøvetuber!

Anmeld

1. januar 2011

JoSiDa-mor

Baagøe skriver:

Elsker også prøvetuber!

Tror nok, at jeg plejer at give 60 -80 kr. for en tube, og den holder længe.

Anmeld

1. januar 2011

trunte24

Her bruger vi også Bepanthol salve.

Jeg fik også denne prøve tube, og da den var tom gik jeg på apoteket for at købe en større tube. Fik så den der panthenol salve som en anden nævner, med lovning om, at det var det samme. Men synes ikke den er lige så fed i det som bepanthol salven.

Den "rigtige" bepanthol salve kan købes i matas, til ca. 60-70 kr.

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

JoSiDa-mor skriver:

Tror nok, at jeg plejer at give 60 -80 kr. for en tube, og den holder længe.

Ja, det er da ikke meget. Heldigvis har Laura været forskånet for de vilde røde numser, men det er jo rart at have noget, skulle det træffe

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

trunte24 skriver:

Her bruger vi også Bepanthol salve.

Jeg fik også denne prøve tube, og da den var tom gik jeg på apoteket for at købe en større tube. Fik så den der panthenol salve som en anden nævner, med lovning om, at det var det samme. Men synes ikke den er lige så fed i det som bepanthol salven.

Den "rigtige" bepanthol salve kan købes i matas, til ca. 60-70 kr.

Tak for tip

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.