Menstration og ammning. HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Asa

Altså hvor lang tid KAN der gå før menstrationen kommer efter amme stop? jeg ammede min datter i 2 mdr og har slet ikke ammet i 2 mdr nu og jeg har stadig ingen menstration??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Pige2009

Asa skriver:

Altså hvor lang tid KAN der gå før menstrationen kommer efter amme stop? jeg ammede min datter i 2 mdr og har slet ikke ammet i 2 mdr nu og jeg har stadig ingen menstration??

Det har intet at gøre med om du ammer eller ej. Jeg ammede Laura fuldt ud i 5 mdr. og fik min mens, da hun var blot 3½ md. Det er hormonelt betinget, hvornår menstruationen kommer efter fødslen

Anmeld

1. januar 2011

Asa

ok, men jeg har også kun læst om nogle der har fået den mens de har ammet, men ikke så mange det er stoppet og stadig ingen mens..

Anmeld

1. januar 2011

mustafa ali can

jeg har 2 børn og ved min den første gik jeg til lægen for at få undersøgt om jeg var gravid igen men lægen sagde det kommer an på hvor mange homoner kvinderne har og jeg fik min mens.første gang efter mine børn var 4 mdr.

Anmeld

1. januar 2011

Asa

mustafa ali can skriver:

jeg har 2 børn og ved min den første gik jeg til lægen for at få undersøgt om jeg var gravid igen men lægen sagde det kommer an på hvor mange homoner kvinderne har og jeg fik min mens.første gang efter mine børn var 4 mdr.

Ja, jeg tænker også at gå til lægen ..

Men ammede du ikke på dt tidspunkt?

Anmeld

1. januar 2011

mustafa ali can

jo jeg ammede på det tidspunkt men min læge sagde det har ik noget med amning det er ens homoner

Anmeld

3. januar 2011

Low

Jeg fik min første mens 7 uger efter fødslen og jeg ammede fuld ud i lidt over 2 mdr men ammede stadig lidt til han var 4 mdr. Jeg har så pletblødt 2-3 gange efter men ellers har jeg ikke set til min mens igen efter det. Nu er han 6 mdr. Hos nogle går der helt op til et år før de får mens. Som de andre skriver så hænger mens og amning ikke sammen .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.