R.I.P Bamse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.018 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

JuelZ

R.I.P Flemming 'Bamse' Jørgensen ! Ærgeligt du ikke nåede mere <3 men tak for alle dine gode sange og lign tak for en fed julekalender for nogen år siden ! Må du mindes i evigtid... Sender tanker til familie, venner..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

loppen82

TinaMajdah91Juel skriver:

R.I.P Flemming 'Bamse' Jørgensen ! Ærgeligt du ikke nåede mere <3 men tak for alle dine gode sange og lign tak for en fed julekalender for nogen år siden ! Må du mindes i evigtid... Sender tanker til familie, venner..

Ja R.I.P det er alt alt alt for tidligt han tog fra denne jord.

Anmeld

1. januar 2011

LotteGabriella

Må du hvile i fred  og leve et fredfyldt og dejligt liv i himlen, hvor englene vil synge dine sange for evigt <3

Anmeld

1. januar 2011

mariamiss6

Ja det er godt nok ærgerligt...

Nogle der har hørt hvad der skete ham? For han var da ikke syg eller noget vel? bortset fra hans størrelse har jeg egentlig altid troet han var frisk og frejdig....

Anmeld

1. januar 2011

JuelZ

mariamiss6 skriver:

Nogle der har hørt hvad der skete ham? For han var da ikke syg eller noget vel? bortset fra hans størrelse har jeg egentlig altid troet han var frisk og frejdig....

Han fik hjertestop igår aftes

Anmeld

1. januar 2011

KajaHH

mariamiss6 skriver:

I nyhederne kl 12. stod der i de dersens rulle tekster der kommer forneden heletiden, at det var i forbindelse med hans sukkersyge,men jeg aner det ikke, så det kun lige hurtigt, men der stod noget med hans sukkersyge.

Anmeld

1. januar 2011

SussieThyssen

TinaMajdah91Juel skriver:

Ja..jeg er dybt rystet.
Et ikon i dansk musikliv er væk.
Et kreativt musiktalent, der kunne alt uanset hvad han rørte ved, musicalls, viser, rock, country, jazz, blues, pop...der var ingen grænser for dette multitalent.
Han vil blive savnet dybt i danske musikerkredse, som et utroligt varmhjertet menneske, der altid havde tid til en sludder, et opmundtrende ord, en anerkendende bemærkning, sund kritisk sans og et musisk talent, som kun få er i besiddelse af.
Jeg har selv haft den ære og glæde at optræde sammen med ham nogle gange, og været sammen med ham ved forskellige lejligheder, og han var et af de mest behagelige mennesker jeg har mødt inden for musikerverdenen.
In memoriam!

Sussie

Anmeld

1. januar 2011

mariamiss6

Tak for svar tøser

Anmeld

1. januar 2011

mariamiss6

Påskabal i Frederiksværk bliver sgu aldrig det samme igen... 

Det var altid Bamse der optrådte til påskeballet i Frederiksværk hallen. 
Lige så langt tilbage jeg kan huske, har det været Bamse... Men ikke mere..  

Anmeld

1. januar 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Helt enig... blev også rigtig ked af det da kæresten fortalte at han var væk...

Puha han har været en stor del af min barndom med hans musik...

Han bliver savnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.