Graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. september 2008

Anonym trådstarter

Hej jeg er gravid med mit 4 barn og har det rigtig slemt har bækkenløsning men den er der nogenlunde styr på da jeg har gået til fys men jeg har så mange smerter i min mave min skede og mit underliv og har haft det en del tid har været inde og blive scannet en ekstra gang og der fandt de ikke noget usædvanligt har også været til jordemor og hun sagde også at det var fint men hvorfor alle de smerter så de sidste 2 dage ca har det føltes som om at baby har boret sit hovede ned mod skedeåbningen men ikke har kunnet komme igennem også har jeg fået ondt i min lænd er der nogen der kan genkende at have det sådan? Sidste gang jeg fødte fik jeg ks ved ikke om det har nogen betydning for noget... jeg havde en ufrivillig abort i dec sidste år og er jo så blevet ret hurtig gravid igen så måske min krop ikke var parat ved det ikke men det er det jeg tit får afvide...

Knuss 29+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2008

Anonym trådstarter

Hej igen..

Er der slet ikke nogen der kan hjælpe lidt med dette spørgsmål..

Anmeld

9. september 2008

twinboys

Hej jeg ville nok kontakte jm eller din læge... Jeg kender ikke til det desværre... Så mit bud er at søge hjælp hos jm eller læge...

Tag op på fødeafd. og fortæl hvordan du har det...

Majbritt(H)

Anmeld

9. september 2008

Fam. Madsen

hey..

jeg fik mit første barn i juni 08.

og da jeg var ca 30 uger henne begynde jeg at få ondt i læn og underliv når jeg satte mig ned eller gik for lange tur var det som om at han borret sig ned, jeg fik afvide at det var fordi at han var ved og sætte sig fast så han var klar til fødsel... og jeg føde ikke før tid. så snakke med din jm om det ikke kan være det, for det var det jeg fik af vide.. :D:D

håber du får det beder:D:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.