Nytårs-billede-tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

TbCp

En ordentlig stak billeder fra vores nytårsaften igår

Kom glad!

Vi havde en hyggelig og rolig aften. Liva holdt til 00.40!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Klumpe-dumpe

Du er SÅ smuk, Tina!!! Der er bare altid sådan ganske særlig aura af varme omkring dig

Anmeld

1. januar 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Du er SÅ smuk, Tina!!! Der er bare altid sådan ganske særlig aura af varme omkring dig

Jeg svedte også rimelig meget igår

Ajjj... er vist lidt træt
Tak

Anmeld

1. januar 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Jeg svedte også rimelig meget igår

Ajjj... er vist lidt træt
Tak

Var skam så lidt!

Nu jeg lige har dig, hvor har du/I købt bamse dvdér henne? Jeg har været i alle butikker heroppe og de har bare ikke bamse

Anmeld

1. januar 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Var skam så lidt!

Nu jeg lige har dig, hvor har du/I købt bamse dvdér henne? Jeg har været i alle butikker heroppe og de har bare ikke bamse

Hmm godt spørgsmål...
Måske i kvickly.... Der handler jeg mest, så det er sandsynligvis der de er købt

Anmeld

1. januar 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Hmm godt spørgsmål...
Måske i kvickly.... Der handler jeg mest, så det er sandsynligvis der de er købt

Super, det må jeg prøve.

Anmeld

1. januar 2011

JustAnotherName

Jeg har lige SPAMMET i Kitty's "Mærkelig nytårsaften"-tråd 
Men kopierer det da også bare lige over i denne tråd....

Vi fik os en meget stille og rolig og HYGGELIG nytårs aften herhjemme.
Bare Kenneth, mig og pigerne. Vi nød god mad og dejlig dessert.
Og så dansede vi rundt i stuen med nytårhatte på og truttede i horn og fold-ud-ruller

Pigerne kom i seng omkring klokken halv ti. Og så sad Kenneth og jeg og hørte mulsik, spillede kort og snakkede, mens vi delte en flaske vin.

Kl. 00:00 hoppede vi ind i det nye år sammen, og kyssede og krammede.
Og så lød der gråd inde fra Celina, som blev vækket af bulder og brag.

Vi så en irsk musik-koncert i tv. De sang og spille SÅ SMUKT!!
Celina sad på mit skød, og lå op af min mave med hovedet på mit bryst og var helt opslugt af de smukke toner ....og så tog hendes lille hånd ud efter min hånd, og vi sad der, helt tæt, og slappede af, mens det hylede og bragede udenfor. Det var virkelig hyggeligt.

Selvom udgangspunktet var, at vi skulle have været ude at spise og feste i selskab med 7 andre mennesker, og have drukket og hujet, så hatten passede. Så endte det ud med en helt og aldeles ROLIG nytårsaften i familien skød. Og det blev en rigtig hyggelig aften.

Et rigtig godt nytår til Jer alle 

Vedhæftet:

Anmeld

1. januar 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Jeg har lige SPAMMET i Kitty's "Mærkelig nytårsaften"-tråd 
Men kopierer det da også bare lige over i denne tråd....

Vi fik os en meget stille og rolig og HYGGELIG nytårs aften herhjemme.
Bare Kenneth, mig og pigerne. Vi nød god mad og dejlig dessert.
Og så dansede vi rundt i stuen med nytårhatte på og truttede i horn og fold-ud-ruller

Pigerne kom i seng omkring klokken halv ti. Og så sad Kenneth og jeg og hørte mulsik, spillede kort og snakkede, mens vi delte en flaske vin.

Kl. 00:00 hoppede vi ind i det nye år sammen, og kyssede og krammede.
Og så lød der gråd inde fra Celina, som blev vækket af bulder og brag.

Vi så en irsk musik-koncert i tv. De sang og spille SÅ SMUKT!!
Celina sad på mit skød, og lå op af min mave med hovedet på mit bryst og var helt opslugt af de smukke toner ....og så tog hendes lille hånd ud efter min hånd, og vi sad der, helt tæt, og slappede af, mens det hylede og bragede udenfor. Det var virkelig hyggeligt.

Selvom udgangspunktet var, at vi skulle have været ude at spise og feste i selskab med 7 andre mennesker, og have drukket og hujet, så hatten passede. Så endte det ud med en helt og aldeles ROLIG nytårsaften i familien skød. Og det blev en rigtig hyggelig aften.

Et rigtig godt nytår til Jer alle 

Vedhæftet:

Det ser da også bare rigtig hyggeligt ud!Godt at i fik en dejlig aften.... Men selvfølgelig, det bliver det jo når man er sammen med sin skønne familie!

Anmeld

1. januar 2011

oo

jeg må gi Trine ret (ja hoho), jeg sad og kiggede dine nytårsbilleder inde på facebook tidligere og da jeg nåede det billede hvor du sidder med überskinnende nylonstrømper, tænkte jeg også "Tina er bare så smuk!"

Anmeld

1. januar 2011

TbCp

Tjuhl skriver:

jeg må gi Trine ret (ja hoho), jeg sad og kiggede dine nytårsbilleder inde på facebook tidligere og da jeg nåede det billede hvor du sidder med überskinnende nylonstrømper, tænkte jeg også "Tina er bare så smuk!"

Ihhh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.