En lille hilsen til jer alle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Deka11

Hej alle sammen, og rigtig Godt Nytår!

Jeg har haft en profil herinde i nogle måneder, men har ikke rigtig brugt den endnu.

Igår ville jeg prøve at tage en graviditetstest og den viste sgu to streger. Teststregen var godt nok lidt utydelig, men har læst at den skulle være god nok alligevel så? (Det er ellers først idag at min menses helst ikke skal komme). Men jeg synes at det var en lidt positiv måde at slutte et lidt trist år af med, hvis den var positiv. Og så var den det!! :-) Vi har prøvet i nogle måneder nu, så havde egentlig heller ikke regnet med at den ville være der denne her gang heller. Selvom kæresten nu har ment at den var der. (Har desværre haft noget kvalme).

Er ikke helt kendt med det hele herinde på siden endnu, men prøver mig lidt frem. Synes det er rigtig godt med sådan en side man kan skrive på hvis man har spørgsmål og sådan.

Kan regne ud at jeg må være 4+0 idag, så det er stadig meget tidligt. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Bavianis

Velkommen og tillykke!!

Anmeld

1. januar 2011

LinLin

velkommen

Anmeld

1. januar 2011

Jakob'sMor

Velkommen og tillykke med de to streger

Anmeld

1. januar 2011

Trine89

Velkommen til.  

Og så tillykke med de to streger..

Trine

Anmeld

1. januar 2011

Deka11

Tak skal I have.

Det er lidt spændende. Jeg håber at det holder. Er godt nok noget nervøs. Nu skal jeg bare have en tid hos lægen, så jeg kan få det bekræftet.

Glædelige hilsner fra en meget smilende pige.

Anmeld

1. januar 2011

nahoje

Tillykke  Jeg glæder mig også til mit første lægebesøg, så man kan få det bekræftet. Du skal måske være forberedt på, at de vil vente til du er lidt længere. Jeg ringede d. 20 dec. og skal til lægen d. 4 januar. Men jeg bad om at komme forbi, så de kunne tage en test, for at være sikker. Jeg tror det er normalt at man kommer til lægen mellem 6. og 8. uge

Nanna 6+3

Anmeld

1. januar 2011

Deka11

Tak tak. :-)

Nå, så må jeg vente lidt endnu.  Men tak for oplysningen, så er jeg da ihvert fald forberedt på det.

Held & lykke til dig på tirsdag (eller hvad man nu siger ). Det bliver da rigtig spændende.

Anmeld

1. januar 2011

Janni.

Deka11 skriver:

Hej alle sammen, og rigtig Godt Nytår!

Jeg har haft en profil herinde i nogle måneder, men har ikke rigtig brugt den endnu.

Igår ville jeg prøve at tage en graviditetstest og den viste sgu to streger. Teststregen var godt nok lidt utydelig, men har læst at den skulle være god nok alligevel så? (Det er ellers først idag at min menses helst ikke skal komme). Men jeg synes at det var en lidt positiv måde at slutte et lidt trist år af med, hvis den var positiv. Og så var den det!! :-) Vi har prøvet i nogle måneder nu, så havde egentlig heller ikke regnet med at den ville være der denne her gang heller. Selvom kæresten nu har ment at den var der. (Har desværre haft noget kvalme).

Er ikke helt kendt med det hele herinde på siden endnu, men prøver mig lidt frem. Synes det er rigtig godt med sådan en side man kan skrive på hvis man har spørgsmål og sådan.

Kan regne ud at jeg må være 4+0 idag, så det er stadig meget tidligt. :-)

Velkommen til, og stort tillykke med den begyndende spir i maven 

Anmeld

1. januar 2011

Tropez

Velkommen til og tillykke med de 2 streger, fedt at starte året sådan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.