løn ikke udbetalt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Anonym trådstarter

hej..
min mand får løn hver anden torsdag, og skulle også have haft det i torsdags, som jo var en ganske normal dag..
Det har han dog ikk fået, og ej heller fået varsel herom..
Pengene lige pt er meget! Små, da jeg går fra su til løn, og dermed ikk får noget udbetalt her i starten af januar.. Min mand er på fordeling..
Hvad havde i gjort..? Havde i ringet til chefen for at høre om der evt skulle være sket en fejl..? Eller havde i ventet, og så levet af ingenting..?
Er spændt på jeres svar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Thereseh

Yeps. Jeg havde ringet eller sendt en mail 

Anmeld

1. januar 2011

Anonym trådstarter

det mener jeg jo også.. Nok især fordi situationen er som den er lige pt..
Min mand lader dog ikk til, at ville gøre ret meget ved det.. han tager på kursus de næste to uger, og jeg skal være selv hjemme med vores to-årige.. Og en så godt som tom pengepung..
Han lader bare ikk til at tage det så tungt som jeg.. Tværtimod, så undskyldte han næsten chefen med travlhed og få ansatte..

Anmeld

1. januar 2011

Thereseh

Hvis der er bare en smule styr på firmaet, så er løn jo noget der bliver udbetalt via fx. dataløn. Manglende udbetaling af løn, SKAL varsles de ansatte. 

Det virker da en smule ansvarsløst af din kæreste, ikke at undersøge sagen.... æv. 

Håber du klarer dig, de to uger 

Anmeld

1. januar 2011

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

det mener jeg jo også.. Nok især fordi situationen er som den er lige pt..
Min mand lader dog ikk til, at ville gøre ret meget ved det.. han tager på kursus de næste to uger, og jeg skal være selv hjemme med vores to-årige.. Og en så godt som tom pengepung..
Han lader bare ikk til at tage det så tungt som jeg.. Tværtimod, så undskyldte han næsten chefen med travlhed og få ansatte..

Jeg havde også kontaktet min chef, med det samme. ( Har selv gjort det)

Hmmm har du talt med din mand om, hvad han havde tænkt sig, du og jeres søn skal leve af, mens han er på kursus?

Anmeld

1. januar 2011

Anonym trådstarter

jeg er temmelig gravid, og er vist også ramt af hormonella, så jeg venter lige til hormonerne er raset lidt af.. han skulle jo nødig glæde sig alt for meget til at skulle hjemmefra..
Nej, jeg har spurgt ham.. Men min mand kan jo ikk rigtig gøre så meget andet end at prøve at ringe.. Hvilket jeg egentlig også tror, at det ender med han gør..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.