Su, igen igen. :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
22 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Så blev det igen en ny mdr. OG jeg har IGEN IKKE fået den SU jeg er beratiget til! Jeg bliver sindsyg af det her! Gider det sgu ikke mere..

Hvad skal jeg gøre? Er der ikke nogen der snart har et råd.. Skolen siger at de ikke kan gøre mere for mig....!

Hilsen en sur og skuffet Sofie..

P.S: er der nogen der ved hvornår man får boligsikring udbetalt? De er heller ikke kommet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Pige2009

DatterMalou skriver:

Så blev det igen en ny mdr. OG jeg har IGEN IKKE fået den SU jeg er beratiget til! Jeg bliver sindsyg af det her! Gider det sgu ikke mere..

Hvad skal jeg gøre? Er der ikke nogen der snart har et råd.. Skolen siger at de ikke kan gøre mere for mig....!

Hilsen en sur og skuffet Sofie..

P.S: er der nogen der ved hvornår man får boligsikring udbetalt? De er heller ikke kommet..

Øv, hvor træls. Boligsikring får man ikke direkte udbetalt, men den bliver fratrukket huslejen, så man betaler mindre i husleje, når ens ansøgning er blevet godkendt

Anmeld

1. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Baagøe skriver:

Øv, hvor træls. Boligsikring får man ikke direkte udbetalt, men den bliver fratrukket huslejen, så man betaler mindre i husleje, når ens ansøgning er blevet godkendt

Jeg plejer da og få det udbetalt til min konto...

Anmeld

1. januar 2011

Aves..

Baagøe skriver:

Jeg får dem da direkte udbetalt og det er den første i hver måned...

Anmeld

1. januar 2011

Aves..

DatterMalou skriver:

Det gør jeg også og det er den første..har lige fået brev om at de er steget med 100kr så det er jo altid dejligt..

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

DatterMalou skriver:

Mærkeligt. Sådan gør de ikke i Odense Men det er nok forskelligt fra kommune til kommune.

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

Eva. skriver:

Ok. Det jeg jeg ikke. De bliver fratrukket huslejen og så betaler jeg mindre i husleje via PBS...

Anmeld

1. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Eva. skriver:

Kunne man ikke tænke at de så kommer mandag?

Anmeld

1. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Baagøe skriver:

Ok. Det jeg jeg ikke. De bliver fratrukket huslejen og så betaler jeg mindre i husleje via PBS...

Det er nok bare forskelligt fra kommune til kommune...

Anmeld

1. januar 2011

Aves..

Baagøe skriver:

Ok...det har de aldrig gjort i de kommuner jeg har boet i.... jeg får bare 3300kr ind på konoen og betaler så alle 5500kr i husleje...så om det er det ene eller andet giver jo lidt det samme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.