oppustet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Sophia'smor

Hejsa, & godt nytår.

jeg er idag 4+4, og jeg føler mig hele tiden oppustet? og med meget luft i maven? er det meget normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Tines

Hej Lea, sådan har jeg det også (jeg er 7 uger henne nu). - Men på en eller anden måde synes jeg at det er lidt mindre slemt nu (eller også vænner man sig til det). Det er vist noget med, at fordøjelsen fungerer langsomt fordi din krop bruger den meste energi på barnet. Prøv at spise nogle tørrede abrikoser, det hjælper og er ikke så hårdt ved dit system

Vh

Anmeld

2. januar 2011

Sophia'smor

Tines skriver:

Hej Lea, sådan har jeg det også (jeg er 7 uger henne nu). - Men på en eller anden måde synes jeg at det er lidt mindre slemt nu (eller også vænner man sig til det). Det er vist noget med, at fordøjelsen fungerer langsomt fordi din krop bruger den meste energi på barnet. Prøv at spise nogle tørrede abrikoser, det hjælper og er ikke så hårdt ved dit system

Vh

Årh tusind tak,

men så det er meget normalt at ha det sådan?

Anmeld

12. januar 2011

Tines

Ja, meget almindeligt åbentbart.. Jeg læste det helt tilfældigt i en bog jeg havde købt om graviditet.. Jeg følte mig sååå utilpas, men jeg tror bare at man skal lære sig selv at kende, som gravid.

Held og lykke med det hele

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

LeaSchmidt skriver:

Hejsa, & godt nytår.

jeg er idag 4+4, og jeg føler mig hele tiden oppustet? og med meget luft i maven? er det meget normalt?

Jeg tror det er meget normalt

Anmeld

12. januar 2011

Carina1977

LeaSchmidt skriver:

Hejsa, & godt nytår.

Hehe sådan har jeg det også...jeg er dog 6+3, men det var allerede meget tidligt at det begyndte. Faktisk synes jeg allerede at min mave er ved at blive stor, men det er jo bare fordi jeg er oppustet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.