Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa, & godt nytår.
jeg er idag 4+4, og jeg føler mig hele tiden oppustet? og med meget luft i maven? er det meget normalt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej Lea, sådan har jeg det også (jeg er 7 uger henne nu). - Men på en eller anden måde synes jeg at det er lidt mindre slemt nu (eller også vænner man sig til det). Det er vist noget med, at fordøjelsen fungerer langsomt fordi din krop bruger den meste energi på barnet. Prøv at spise nogle tørrede abrikoser, det hjælper og er ikke så hårdt ved dit system
Vh
Tines skriver: Hej Lea, sådan har jeg det også (jeg er 7 uger henne nu). - Men på en eller anden måde synes jeg at det er lidt mindre slemt nu (eller også vænner man sig til det). Det er vist noget med, at fordøjelsen fungerer langsomt fordi din krop bruger den meste energi på barnet. Prøv at spise nogle tørrede abrikoser, det hjælper og er ikke så hårdt ved dit system Vh
Årh tusind tak,
men så det er meget normalt at ha det sådan?
Ja, meget almindeligt åbentbart.. Jeg læste det helt tilfældigt i en bog jeg havde købt om graviditet.. Jeg følte mig sååå utilpas, men jeg tror bare at man skal lære sig selv at kende, som gravid.
Held og lykke med det hele
LeaSchmidt skriver: Hejsa, & godt nytår. jeg er idag 4+4, og jeg føler mig hele tiden oppustet? og med meget luft i maven? er det meget normalt?
Jeg tror det er meget normalt
Hehe sådan har jeg det også...jeg er dog 6+3, men det var allerede meget tidligt at det begyndte. Faktisk synes jeg allerede at min mave er ved at blive stor, men det er jo bare fordi jeg er oppustet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128