Leje af autostol til baby....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.095 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Karina84

Nogen der ved hvad det koster eller har nogen erfaringer?

Vi har ikke bil, men vil alligevel ud og ha fat i en autostol til når bedsteforældrene skal ud og køre med os, eller vi låner deres biler. Så vi snakker om om vi skal ud og finde en brugt eller om det måske er billigere at leje én

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

louise8723

vi lejede en spritny römer fra babysam.. den kostede 600,- at leje i de der 10 mdr.. og så 400,- i dep. men de havde også en billigere model

Anmeld

1. januar 2011

Karina84

louise4060 skriver:

vi lejede en spritny römer fra babysam.. den kostede 600,- at leje i de der 10 mdr.. og så 400,- i dep. men de havde også en billigere model

Okay så 600kr for 10 mdr? - det var da ikke så slemt 

Anmeld

1. januar 2011

louise8723

Karina84 skriver:

Nej synes heller ikke det var slemt.. og så fik man en base med så det var bare lækkert

Anmeld

1. januar 2011

Mullebergen

Karina84 skriver:

Jeg gav 280 kr for 8 måneder (det er dog 3 år siden) Den var så heller ikke spritny men dog stadig pæn og de tjekker den jo inden de udlejer den 

Denne gang har vi købt en brugt Emmaljunga da den kan klikkes fast på mit klapvognsstel og det synes jeg er rart når jeg er ude og handle og hun sidder og sover 

Anmeld

1. januar 2011

bøgelund

Karina84 skriver:

Vi har ikke bil, men vil alligevel ud og ha fat i en autostol til når bedsteforældrene skal ud og køre med os, eller vi låner deres biler. Så vi snakker om om vi skal ud og finde en brugt eller om det måske er billigere at leje én

vi købte en næsten ubrugt römer autostol på gul og gratis til 300 kr..

så er det jeres egen, så HVIS baby gylper eller sådan noget, så skid hul i det.. og så kan den sælges igen bagefter.. 

Anmeld

1. januar 2011

Valle81

Karina84 skriver:

Hejsa:0)

Der er forskel på Babysams priser alt efter hvor man bor i landet.

Jeg kan se du bor i Viborg,det samme gør jeg. Vi har leget i babysam Viborg.

Vi gav 200 kroner i depositum og 250 eller var det 280 kroner for 9-10 mdrs leje:0) Så der er stor forskel:0)

Christina

Anmeld

1. januar 2011

Valle81

Karina84 skriver:

Det var en spritny Römer babysafe vi lejede og det var uden isofix, da vores bil ikke har det - og hvis i kunn skal bruge det en sjælden gang behøver i jo heller ikke det:0)

Anmeld

1. januar 2011

Karina84

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Der er forskel på Babysams priser alt efter hvor man bor i landet.

Jeg kan se du bor i Viborg,det samme gør jeg. Vi har leget i babysam Viborg.

Vi gav 200 kroner i depositum og 250 eller var det 280 kroner for 9-10 mdrs leje:0) Så der er stor forskel:0)

Christina

Det var da endnu billigere end det der er blev skrevet tidligere  - vi har lige været derude faktisk og købe barnevogn, fik bare ikke lige spurgt dem ad

Så kan det vist ikke betale sig andet end at ta derud og leje en

1000 tak for svar piger  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.