Vil kun mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

quar20

Ja Liam er nu 6 uger gammel og han vil KUN mor..!! og med KUN mener jeg virkelig KUN...!! Han NÆGTER at sidde ved far - han er bestemt ikke sjov at sidde ved..!! Derudover er han blevet SÅ morhænge at jeg ikke engang kan gå på toilettet uden at han begynder at græde - altså virkelig græde ikke bare pyller..!! Han stikker ud i skrål..

Jeg forstår det simpelthen ikke, så snart jeg ikke er ved hans side så skriger han..! Hvad kan jeg gøre for at afhjælpe det?.. Leger med ham på gulvet hver dag når vi øver nakke/ryg osv.. Jeg lægger ham i kravlegården og starter uroen hvis jeg lige skal ordne køkkenet eller noget ligende..!! Ja ærlig talt er jeg ved at gå ud af mit gode skin - jeg kan jo ikke engang nå at tage tøj på før han bliver så ulykkelig at han bævre og bliver blå i hovedet..

Håber i har nogle råd tøser

Knus en fortvivlet mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Mia&Allan

quar20 skriver:

Ja Liam er nu 6 uger gammel og han vil KUN mor..!! og med KUN mener jeg virkelig KUN...!! Han NÆGTER at sidde ved far - han er bestemt ikke sjov at sidde ved..!! Derudover er han blevet SÅ morhænge at jeg ikke engang kan gå på toilettet uden at han begynder at græde - altså virkelig græde ikke bare pyller..!! Han stikker ud i skrål..

Jeg forstår det simpelthen ikke, så snart jeg ikke er ved hans side så skriger han..! Hvad kan jeg gøre for at afhjælpe det?.. Leger med ham på gulvet hver dag når vi øver nakke/ryg osv.. Jeg lægger ham i kravlegården og starter uroen hvis jeg lige skal ordne køkkenet eller noget ligende..!! Ja ærlig talt er jeg ved at gå ud af mit gode skin - jeg kan jo ikke engang nå at tage tøj på før han bliver så ulykkelig at han bævre og bliver blå i hovedet..

Håber i har nogle råd tøser

Knus en fortvivlet mor

Hej søde..

Først får du lige et stort & godt nytår  Havde i en god aften?? Natashja havde også en periode da hun var omkring de 6uger hvor det kun var mig der duede og vi ku ingen steder tage da hun så skreg helt vildt... Men det gik over efter små 14dage, men det er også nogle hårde dage synes jeg  Har ikke rigtig noget råd søde, men vil ikke bare smutte uden at sende dig en tanke....

Kram...

Anmeld

1. januar 2011

Kaufie

Tigerspring..... Kender du bogen "vidunderlige uger"?? Baby tager nogen gevaldige udviklingsspring i det første leveår, og jeg mener det første er omkring 5-6 ugers alderen. Kort fortalt vendes deres verden på hovedet eftersom de lærer nogen forskellige ting, så derfor søger de endnu mere den trygge havn, som er mors favn. Jeg kan kun anbefale dig at Google udviklingsspring eller tigerspring, og så ellers få fat i bogen.

Anmeld

1. januar 2011

sarahb

5 uger: Sansningernes verden. Læs mere i kapitel 3
Barnets indre organer og stofskifte forandrer sig, og barnet er nu ved at falde til som et lille landvæsen. Det oplever en voksende bevidsthed om sine omgivelser. Efter dette spring vil dit barn virke mere kvikt og opmærksomt. Det er ganske enkelt vågnet op!

Lidt fra tigerspring...

Anmeld

1. januar 2011

Diana...

Jeg tror det er en periode alle børn skal i gennem jeg kan tydelig huske det fra Lucas. Vi gjorde ikke så meget ved det andet end give ham mig som han nu lige havde brug for der og det gik over af sig selv. Der sker jo SÅ meget i deres udvikling i denne periode så jeg tror bestemt bare det er en kort periode i skal i gennem. 

Rigtig godt nytår håber i havde en super aften. 

Knus Diana

Anmeld

1. januar 2011

sarahb

har lige downloaded vidunderlige uger til iphonen. Så fantastisk, og der står:

Signalerne for dette tigerspring:

gråd uden nogen egentlig grund
barnet er kun roligt når det er ved dig.
barnet ønsker mere fysisk kontakt.
barnet vil have bryst i længere tid og oftere

det du kan gøre:

kærtegn dit barn og giv mere fysisk kontakt
vug barnet blidt
bær barnet hos dig i en slynge
gå langsomt med barnet meds du taler roligt til det.
nyn en melodi
klap det blidt i enden

Anmeld

1. januar 2011

quar20

Ej hvor er i bare søde. 1000 tak alle sammen

Vi havde en dejlig aften men en super hård aften for vi stod for maden, og Tino har døjet med forstoppelse og har ikke afleveret en ble siden d. 23 TRODS han har fået afførringsmidler..!! og Liam ja det er en lang historie, men for at gøre den kort ( det er derfor tillads at stille spørgsmål nu hvor den blir kort ). Så fandt lægen ud af at han havde en grim indsnævring af endetarmen for han kom ikke af med noget, og han skreg og skreg og var SÅ ked hver dag..!! - Han fik så en kikkertundersøgelse, og det var så slemt at han sku ha været opereret, men nu er den heldigvis sat i bero, da han får en masse medicin som gør at han kan komme med 1 ble i døgnet..!! Men han kæmper så også med den ene ble i flere timer før den kommer..!! Men lige igår kæmpede han også, så vi havde to drenge som var SÅ kede fordi det gjorde SÅ ondt..!!  også gæster, også en nytårsaften..! Men gæsterne var søde og hjalp til osv Det blev en dejlig aften til sidst da vi kunne slappe af

Sjovt som det med at klappe i rumpen blidt når vi går og nynner og synger for ham det virker tit.. Ihvertfald når det er mig der går og nynner..!! -  Og han spiser også konstant - altså HVER TIME..!! Men det har han jo gjort tidligere også..!!

Men vi må håbe det "bare" er det tigerspring - men med Tino opdagede vi absolut INTET før han blev 8 måneder..!!

Så 1000 tak piger

Og rigtig godt nytår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.