Dumme nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

monzemussen

Ja nu sidder jeg så her som jeg plejer. angst for alt bulder og bragene. har taget flere tudeture siden kl 00

skulle lige ud med det. hvorfor skal jeg være så bange for det?

Nytår er for mig den væreste dag på året

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

quity

Kan så udemærket føle med dig. Sådan havde jeg det for nogle år tilbage. Men vænnede mig stille og rolig til det så længe jeg er i sikker afstand fra det.

mange herfra og ønsker dig et godt nytår

Anmeld

1. januar 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg er også bange for bragene... glad for jeg ikke er den eneste "pivskid" som der ikke kan klare det...

Mit hjerte ræser afsted og jeg dukker mig hver eneste gang der lyder et brag...

hader nytårsaften... det er den allerværste dag på hele året hvert eneste år...

Anmeld

1. januar 2011

monzemussen

ej hvor er glad for at det er andre der har det som mig, men føler sig rendt ud sagt åndsvag når man er bange for det.

Nu er der heldigvis et helt år til det går løs igen

Anmeld

1. januar 2011

Molly8

Nogle af jer, der har haft tidligere dumme oplevelser med fyrværkeri?

Her i husstanden er vi først ved at vænne os til Nytårsaften nu efter Seest-katestrofen, selvom vi bor et stykke vej væk og det immervæk er nogle år siden efterhånden..

Kh Molly

Anmeld

1. januar 2011

Multebær

Jeg er ikke bange for det, men jeg synes tilgengæld at fyrværkeriaffyringen mest tåbelige folk foretager sig nytårsaften. Jeg får det dårligt over at tænke på at man brænder for langt over 200 milioner kroners krudt af i lille Danmark på blot en nat. Jeg blivier irriteret over at folk ikke rydder op efter sig - så gaderne flyder med indpakning osv i lang tid efter. Så synes jeg også det er totalt uansvarligt at man vil omgås fyrværkeri da det kan indeholde diverse stærkt hormonforstyrrende stoffer samt andre kemikalier som vi ikke ved er sundhedsskadelige. Hvordan kan folk være så dumme. 

Grrrr undskyld havde bare lige brug for at brokke mig lidt!

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

Multebær skriver:

Jeg er ikke bange for det, men jeg synes tilgengæld at fyrværkeriaffyringen mest tåbelige folk foretager sig nytårsaften. Jeg får det dårligt over at tænke på at man brænder for langt over 200 milioner kroners krudt af i lille Danmark på blot en nat. Jeg blivier irriteret over at folk ikke rydder op efter sig - så gaderne flyder med indpakning osv i lang tid efter. Så synes jeg også det er totalt uansvarligt at man vil omgås fyrværkeri da det kan indeholde diverse stærkt hormonforstyrrende stoffer samt andre kemikalier som vi ikke ved er sundhedsskadelige. Hvordan kan folk være så dumme. 

Grrrr undskyld havde bare lige brug for at brokke mig lidt!

Skulle just til at skrive det selv samme Personligt ville jeg aldrig bruge en krone på noget, der blot går op i røg

Anmeld

1. januar 2011

monzemussen

Molly8 skriver:

Nogle af jer, der har haft tidligere dumme oplevelser med fyrværkeri?

Her i husstanden er vi først ved at vænne os til Nytårsaften nu efter Seest-katestrofen, selvom vi bor et stykke vej væk og det immervæk er nogle år siden efterhånden..

Kh Molly

Altså jeg ved ikke om det har nogen sammenhæng, men da jeg ikke var mere end ½ år, var der en mand der prøvede på at skyde sin kone med et gevær der hvor vi boede på det tidspunkt og konen var inde i vores hus, og han skyd jo mod huset. Men kan den oplevelse sidde i min bevisthed selvom jeg ikke var så gammel? kan jo hellere ikke af gode grunde huske det??

Monica

Anmeld

1. januar 2011

Amso

Jeg bryder mig heller ikke så meget om fyrværkeri.. Det ser flot ud, og nyder det indenfor fra, men skal aldeles ikke ud, når det er på det højeste..!!. Da jeg var 10 år sprang et batteri i luften, og lige over i låret på mig, trods vi stod laaaaangt væk. Min mor havde heldigvis beordret mig flyverdragt på ( som jeg ellers ikke gad ). Da vi kom ind og tog den af, var HELE mit lår, hele vejen rundt, sort og lilla.. Avv- glemmer det aldrig, har været så bange for det lort siden.. Tør ikke tænke på hvordan mit lår ville have set ud uden flyverdragten på.. Sååå - TAK MOR  smiler.

Noget der ellers er irritererer mig er - at når man så skal køre i bil hjem fra nytår, kan man ikke stole en dyt på nogen som helst man møder. Hvor mange berusede kører mon ikke bil midt om natten, eller render rundt i mørkt tøj på vej og fortov og "skaber" sig.. Neeej, det var sku en ubehagelig tur hjem igår, heldigvis  gik det godt..  

Håber alle er kommet godt ind i det nye år..

Anmeld

1. januar 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Har da jeg var barn haft en af de der "sole" hoppe af sin pind og følge efter mig op ad trappen.. den hoppede op ad trinene efter mig...

Men var allerede før det bange for det.. faktisk var det år hvor den gjorde det, mit første år hvor jeg turde stå udenfor og kigge og smide med knaldperler på fliserne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.